Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Η Κατερίνα Παλαιοθόδωρου, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Μια δημιουργός που ξέρει να λειτουργεί και να εκφράζεται μέσα από τη μαγεία της μουσικής, ήρθε...
στην αυλή μας για να μας μυήσει σε όλο αυτό το πλαίσιο έκφρασης που κινείται…

Ποια γεύση σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Η γεύση και το άρωμα της παιδικής μου ηλικίας είναι οι καραμέλες "αστακός"... ριγωτές και γεμάτες μια ζουμερή γέμιση σοκολάτας

Ο αγαπημένος τροβαδούρος στην οικογένεια, ποιος ήταν; Ο παππούς μου που τραγουδούσε σμυρναίικα στην γιαγιά μου λύνοντας την ποδιά της για να την αγκαλιάσει

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με τη μουσική; Από μικρή με ένα ραδιοφωνάκι στο αυτί ήμουν μαθαίνοντας τραγούδια απ έξωτι να πωαγάπη.

Με τι θα θέλατε ν’ ασχοληθείτε επαγγελματικά τη σεζόν που έρχεται; Με τις συναυλίες μου για τον καινούργιο μου δίσκο το "inside" και την επικοινωνία της δουλειάς μας.

Ποια παρτιτούρα θα θέλατε να μη σας κλέψουν; Ας τις κλέψουν όλες! θα φτιάξουμε άλλεςΗ μουσική πρέπει να μοιράζεται

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, ένα καλό τραγούδι; Το καλό τραγούδι έχει δύναμη από μόνο του. Το αισθάνεσαι άμα θα σου αγγίξει την καρδιά, αν θα σου βγάλει ένα συναίσθημα, αν καταφέρεις να ταυτιστείς με τα λόγια, την μουσική και να εκφράσει ένα κομμάτι σου. Πρέπει να έχει αλήθεια.

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σου μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Όπως ήταν πάντα... μου φτάνει να καταφέρνω να τραγουδάω και να μοιράζομαι αυτά που αγαπάω με ανθρώπους που εκτιμώ και με προχωράνε μουσικά, κι ας είναι δύσκολα το πάθος είναι περισσότερο!  

Η εξουσία πιστεύετε, είναι μια ασύνθετο γκρουπ ή μια καλοδουλεμένη ορχήστρα; Νομίζω πως προσπαθεί να βρει το τέμπο αλλά δεν έχει μαέστρο...

Την Ελλάδα με ποιο τραγούδι θα την ταυτίζατε; ο καφενείον η Ελλάς"

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας «περιφρονεί» τον ελληνικό στίχο; Δεν νομίζω ότι τον περιφρονεί πραγματικά. Όλοι οι Έλληνες τραγουδάνε, χορεύουνε, και εκφράζονται μέσα από ελληνικά τραγούδια. Ε μια μερίδα θέλει και ξένο στίχο, αλλά το καινούργιο ρεύμα "πειράζει" γνώριμά μας τραγούδια, τα αφομοιώνει και τα τραγουδάει με Ελληνικό στίχο. Οπότε ;

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής μουσικής, ποιο είδος μουσικής θα προτείνατε στους ξένους; Χατζιδάκις ο μοναδικός... αλλά και ΤσιτσάνηΖαμπέτα.. Μάλλον όσους ξέρω και αγαπώαπό όλους έχεις να πάρεις εξαιρετικές μουσικές

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συνθέτης; Με τον Χατζηδάκη η καρδιά μου εκφράζεται πραγματικά.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της μουσικό όργανο, τι θα θέλατε να είστε και γιατί; Θα ήμουν βιολοντσέλο γιατί μου αρέσει εξαιρετικά ο ήχος του.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Το γούρι μου; Μάλλον δεν έχω αλλά έχω αρκετά αγαπημένα πράγματα που τα φυλάω και χαίρομαι να τα βλέπω.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; λα θα γίνουν με τον καλύτερο τρόπο"

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Νομίζω ο Ζήκος

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Να τολμάει να χαρεί τα όνειρά του και να ξέρει ότι όλα γίνονται αν το θελήσει πραγματικά!



Η Κατερίνα Παλαιοθόδωρου είναι τραγουδοποιός και συγγραφέας παιδικών παραμυθιών. Έχει δύο προσωπικούς δίσκους "με ένα μπλε ποδήλατο" και το 'Inside" και έχουν εκδοθεί παραμύθια της, όπως "οι εποχές της σποράς" κα.
Έχει σκηνοθετήσει και έχουν παιχτεί σε παιδικά θέατρα παραστάσεις με τα παραμύθια της και εργάζεται σαν τραγουδίστρια και δασκάλα φωνητικής.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)