Οι καταναλωτές ρεύματος όλης της χώρας θα μπορούν
στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις...
του μετρητή ηλεκτρικής
ενέργειας στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, όπως ανακοίνωσε ο
Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που
η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν
βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής
απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ
(στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη
του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00, είτε την
επόμενη ημέρα μέχρι τις 10:00… (Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ)