Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Προσευχή συκοφαντημένου


Μια προσευχή που αγνοούσαμε και ίσως αρκετοί...
σαν εμάς, ακόμα αγνοούν…
Συ, Χριστέ Βασιλεύ, γνωρίζεις τα πάντα και δεν σου ξεφεύγουν, Θεέ μου, τα έργα μου .
Ούτε είναι δυνατόν να κρυφτή κανένα πράγμα, είτε λόγος, είτε έργον από την μεγαλοδυναμία σου, πού επιβλέπει τα πάντα και τα ξέρει ακόμη προτού γίνουν.
Συ, Κύριε, γνωρίζεις τα βάθη της καρδίας του καθενός και κρίνεις άσφαλτα τα διανοήματα και τούς λογισμούς των ανθρώπων.
Συ είσαι των αδικουμένων βοηθός, των συκοφαντουμένων φανερωτής, συ μισείς την αδικία και αγαπάς το δίκαιον.
Όλος είσαι φως, και εμπρός σου αδύνατον είναι νά κρυφτή κανένα κάμωμα ανθρώπου.
Στη δίκαιη κρίση σου Θεέ μου, αφήνω και τη δική μου υπόθεση.
Παρακαλώ με το ζύγι της άκρας δικαιοσύνης σου να ζυγίσεις και τη δική μου θέση.

Λαυσαικόν , Εκδόσεις Β. Ρηγοπούλου , Θεσσαλονίκη 2002