Γράφει η Ευδοκία Λελεδάκη
Νέοι «παίχτες» ετοιμάζονται να μπουν στην τηλεοπτική αγορά...
διεκδικώντας -είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι- τις συχνότητες, τις οποίες η
κυβέρνηση θα πλειστηριάσει.
* Ο πρόεδρος της ομάδας
μπάσκετ του Παναθηναϊκού Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι ένας εξ αυτών. Άλλωστε, έχει ήδη εμπλοκή
στον χώρο των ΜΜΕ, μέσω πολλών και επιτυχημένων ιστοσελίδων.
* Η Γιάννα Αγγελοπούλου φέρεται να έχει συμφωνήσει με τηλεοπτικό
επιχειρηματία για από κοινού κάθοδο στον διαγωνισμό. Όπως ακούγεται, οι συχνές
εμφανίσεις της στον Alpha (ιδιαίτερα στις εκλογικές βραδιές) αποτέλεσαν το
πρόπλασμα της στρατηγικής συνεργασίας της με τον Δημήτρη Κοντομηνά.
* Ο πρόεδρος του
Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης συζητά να να εισέλθει στην τηλεοπτική αγορά και
«ζυγίζει» τις δυνατότητες συνεργασιών.
* Ομάδα εφοπλιστών, με
επικεφαλής τον πρόεδρό τους Θόδωρο Βενιάμη, φέρεται επίσης έτοιμη να
μπει στο παιχνίδι.
* Ενδιαφέρον φαίνεται πως
θα εκδηλώσει και γαλλική εταιρεία, σε συνεργασία με Έλληνα εκδότη και δημοσιογράφο.
Αρκετοί μιλούν για τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο οποίος διαθέτει δυο επιτυχημένες εφημερίδες και
τον πρώτο σε ακροαματικότητα ραδιοσταθμό της χώρας.
Ο κατάλογος δεν σταματά
εδώ, καθώς και άλλοι Έλληνες επιχειρηματίες σκέφτονται να επενδύσουν στην
τηλεόραση, συνεργαζόμενοι με κάποιους από τους σημερινούς καναλάρχες… (aixmi.gr)