Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Ο Πάνος Μιχαλόπουλος απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ένας γνήσιος Έλληνας μουσικός, αγκαλιά με το μπουζούκι του ήρθε χθες αργά το βράδυ στην αυλή μας…
για να μας χαρίσει μια ξεχωριστή νύχτα, γεμάτη σοφία και αλήθειες, ποτισμένες στις νότες της μουσικής του…

Ποια γεύση σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Το παγωτό της μάνας μου

Ο αγαπημένος τροβαδούρος στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Στην οικογένεια όλοι τραγουδάμε αλλά Τσιτσάνης και Μητροπάνος ήταν οι αγαπημένοι όλων μας.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με τη μουσική;
Από πολύ μικρός 6 χρονών ήθελα να ασχοληθώ και είχα την τάση, αλλά όταν είδα στο γυμνάσιο «Το μινόρε της αυγής», καταστάλαξα στο μπουζούκι

Με τι θα θέλατε ν’ ασχοληθείτε επαγγελματικά τη σεζόν που έρχεται;
Να διοχετεύσω τα είδη έτοιμα τραγούδια μου και να συνεχίσω να έχω έμπνευση να γράφω!

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, ένα καλό τραγούδι;
Στιχουργικά… Αρχή κυρίως θέμα και επίλογο μέσα σε σωστά μέτρα και με έξυπνες λέξεις!!! Ανάλογη μουσική να το πλαισιώσει και να το απογειώσει!

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σου μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Αν και το μέλλον είναι αβέβαιο εν μέσω κρίσης και πολέμων, γράφτηκαν τα καλύτερα τραγούδια.

Η εξουσία πιστεύετε, είναι μια ασύνθετο γκρουπ ή μια καλοδουλεμένη ορχήστρα;
Μια καλοδουλεμένη ορχήστρα που παίζει ότι θέλει και όχι αυτό που ζητάει το κοινό της.  

Την Ελλάδα με ποιο τραγούδι θα την ταυτίζατε;
Με το «ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ» που γράφτηκε μέσα στην κρίση

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας «περιφρονεί» τον ελληνικό στίχο;
Η πλύση εγκεφάλου που δέχεται από το ράδιο και την τηλεόραση.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής μουσικής, ποιο είδος μουσικής θα προτείνατε στους ξένους;
Την ελληνική μουσική με όλες τις πτυχές της.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συνθέτης; Είναι πολλοί που θαυμάζω αλλά με έχει γοητεύσει πολύ ο Θάνος Μικρούτσικος.
Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της μουσικό όργανο, τι θα θέλατε να είστε και γιατί; Τσέλο γιατί ασχολούνται οι γυναίκες και για να το χαϊδέψουν πρέπει να το αγκαλιάσουν με ανοιχτά πόδια…

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένα φυλαχτό που μου έδωσε κάποτε μια κυρία.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Είμαι λάτρης των ελληνικών ταινιών και φυσικά έχω κλέψει όλες τις ατάκες και τις χρησιμοποιώ ανά περίσταση.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Πάρα πολλές σχεδόν όλες οι ασπρόμαυρες!! Οι Γερμανοί ξανάρχονται όμως εκτός από αστεία περνάει και σωστά μηνύματα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να ασχοληθεί στη ζωή του με αυτό που είναι πραγματικά πολύ καλός και η ζωή θα τον ανταμείψει! Χωρίς φυσικά να βλάψει κανέναν προσπαθώντας να πετύχει το στόχο του!


Από πολύ μικρός αγαπούσα την μουσική και αργότερα το μπουζούκι. Το πρώτο μου τραγούδι το έγραψα 16 χρονών. Έγραφα για πλάκα! Τέλειωσα ηλεκτρονικός, στο στρατό ήμουν πυροτεχνουργός και στην ζωή ελεύθερος επαγγελματίας!
Όταν έχασα τον πατέρα μου 1998 άφησα το μπουζούκι και όταν είχα νταλγκάδες έπαιζα με τον μουρμούρη μου (μπαγλαμάς). Η τύχη έφερε ένα φίλο μετά από 13 χρόνια που είχα να τον δω ο οποίος είχε γίνει μεγάλος και τρανός μπουζουξής και με έβαλε στην πρίζα κυριολεκτικά όχι μόνο να ξαναπαίξω αλλά να ξαναγράψω και μάλιστα επαγγελματικά!
Τα τελευταία 4 χρόνια έχω γράψει πάνω από 250 τραγούδια σε στίχο εκ των οποίων στα 120 έχω γράψει και μουσική!
Δεν ξέρω αν η έμπνευση έχει ημερομηνία λήξεως αλλά εγώ ελπίζω να μην τελειώσει ποτέ!!



(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)