Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Λίστα Σλόγκαν… που άφησαν ιστορία!!!


Με αυτά που μεγαλώσαμε και ακόμα αγαπάμε…

Ακάκιε, τα μακαρόνια να 'ναι Μίσκο! - διαφήμιση μακαρόνια Μίσκο
Για την Ελλάδα ρε γαμώτο! - Βούλα Πατουλίδου
Γιατί έτσι σας αρέσει - διαφήμιση μπύρας Amstel
Δεν το κουνάω απ' επαέ, αν δεν μου πέμψουνε το απολυτήριο από το τάγμα! - Ορφέας Αυγουστίδης στην ταινία Σειρήνες στο Αιγαίο
Εδώ μέσα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα! - Ντίνος Ηλιόπουλος, στη ταινία Ο ατσίδας
Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε! - διαφήμιση μακαρόνια Melissa
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη! - Σπύρος Καλογήρου στη ταινία «Λόλα»
Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες. - διαφήμιση Καφές Παπαγάλος Λουμίδη
Έχω και κότερο! Πάμε μια βόλτα; - Κώστας Βουτσάς στη ταινία Κορίτσια για φίλημα
Η μαμά μου η καλή, καθαρίζει με ρολί - διαφήμιση καθαριστικού Ρολί
Θα την κρεμάσω… θα την κρεμάσω! - διαφήμιση σκοροκτόνου Vapona
Θαύμα φαγητό θα γίνει. - διαφήμιση Φυτίνη
Και τα μυαλά στα κάγκελα!
Καλέ μου άνθρωπε! - Θανάσης Βέγγος
Καμιά σχέση με τις άλλες. - διαφήμιση μπύρας Heineken
Κατίνα, ..σαλαμάκι! - Κώστας Βουτσάς, στη ταινία Ο γόης
Κι ύστερα ...θα κάαααααααθεσαι! - Μίμης Φωτόπουλος
Μην το πιείτε, λουστείτε! - διαφήμιση σαμπουάν Clairol
Μην τον παίρνετε από πίσω! Πάρτε του μία πίπα! - διαφήμιση Magic Life
Oμορφάντρα μου! - διαφήμιση Cosmote
Παντού υπάρχει ένας μύθος! - διαφήμιση μπύρας Mythos
Τα κάνει αόρατα! - διαφήμιση καθαριστικού Azax
Τυχαίο; Δε νομίζω! - διαφήμιση 11888

Follow Your Heart - διαφήμιση Cutty Shark(el.wikiquote)