Η ιστορία των τρόλλεϋ στην Ελλάδα συνδέεται άμεσα με
την παρουσία στη χώρα μας της γνωστής αγγλικής εταιρίας Power and Traction Finance Company η οποία δραστηριοποιήθηκε...
Έκτοτε, οι Άγγλοι τεχνοκράτες
επιχειρηματίες, επενδύοντας ελάχιστα κεφάλαια στην Ελλάδα, κατόρθωσαν να
υπογράψουν άλλες τέσσερις αποικιοκρατικού τύπου τροποποιητικές συμβάσεις με
σκοπό τη διασφάλιση των συμφερόντων τους ή/και την απόκτηση νέων προνομίων,
έχοντας την αθρόα υποστήριξη πολιτικών και άλλων παραγόντων του τόπου μας.
Οι συμβάσεις αυτές ήταν οι ακόλουθες: της
19ης Ιουλίου του 1937 (Α.Ν.
803), της 23ης Ιουλίου του 1954 (Ν.Δ.
3102), της 8ης Αυγούστου του 1930 (Κανονισμός Ασφαλείας και Ελέγχου /
ΦΕΚ τεύχος Α, αριθμός φύλλου 276), της 27ης Αυγούστου 1957 και της
συμπληρωματικής συμφωνίας της 5ης Φεβρουαρίου του 1959.
Τα πρώτα τρόλλεϋ τα οποία
παραγγέλθηκαν το 1938, εισήχθησαν
στην Ελλάδα από τη γειτονική Ιταλία - όπου
και κυκλοφορούσαν κυρίως σε επαρχιακές πόλεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας
του 1930 - και παραδόθηκαν
στον Πειραιά τονΟκτώβριο του 1939, οπότε και τέθηκαν στη διάθεση της Ηλεκτρικής Εταιρίας Μεταφορών (ανώνυμης εταιρίας - θυγατρικής της
προαναφερόμενης Power) προς
δρομολόγηση… (η συνέχεια εδώ http://mlp-blo-g-spot.blogspot.gr/2015/04/KastellaTrolleyBus.html?m=1)