Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Η Γιώτα Φώτου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Σιγοτραγουδώντας «Το δίχτυ» του Ξαρχάκου, μπήκε στην αυλή μας και με την ειλικρίνεια που τη διακρίνει, μας μίλησε για την υποκρισία του κόσμου και για το δυναμισμό που κρύβουμε μέσα μας…


Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Μου λείπει η φροντίδα  που μου πρόσφεραν οι γονείς μου.
Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν; Ο κοντορεβυθούλης
Τι είναι για εσάς οι φίλοι; Τα άτομα που ακουμπάμε λύπες και χαρές.
Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Έχω συγχωρέσει πολλούς
Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Την προσαρμοστικότητα που διαθέτω απέναντι σε διαφορετικές καταστάσεις
Τι είναι για εσάς η δυστυχία; Η απουσία φίλων .
Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Η ειλικρίνεια
Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Ότι περνούσε από το χέρι μου, ανάλογα με την περίσταση. Δεν θα τα παρατούσα σίγουρα.
Τι είναι για εσάς η ευτυχία; Η αγάπη που εισπράττω από τους δικούς μου
Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Με πολλούς τρόπους, ακόμα και δύσκολους.
Έχετε προδώσει ποτέ την εμπιστοσύνη του άλλου; Την έχω προδώσει. Δυστυχώς.
Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι; Λέω ότι μετάνιωσα, αλλά δεν το εννοώ.
Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια; Η καλή σχέση που έχω με τον ίδιο μου τον εαυτό.
Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Πάντα, ακόμα κι όταν δεν πρέπει.
Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα; Η σημερινή καθημερινότητα με στενοχωρεί αλλά επίσης με πεισμώνει και με κάνει να νοιώθω ακόμα πιο δυνατή.
Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Τελειώνω ένα μυθιστόρημα για μεγάλους  ενώ περιμένω σε δυο μήνες την κυκλοφορία ενός παιδικού, από τις εκδόσεις ΨΥΓΟΓΙΟΣ πάντα.
Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας; Νομίζω πως δεν μπορεί κανείς να μου κλέψει τίποτα. Μόνη μου συνήθως δίνω πολλά.
Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει; Αν το ήξερα θα το είχα ήδη γράψει. Δε ζήλεψα ποτέ ένα βιβλίο που έχει ήδη γραφτεί από κάποιον άλλον αν και αγαπώ πολλά.
Σε ποια ταινία θα θέλατε να ήσασταν πρωταγωνιστής; Δεν το έχω σκεφτεί.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι; «Το δίχτυ» του Ξαρχάκου.
Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους; Την υποκρισία
Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Γάτα  και συγκεκριμένα  κεραμιδόγατα, όχι ράτσας.
Πιστεύετε στα όνειρα; Έχω πολλά όνειρα και σ’ αυτά πιστεύω.
Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο; Τον ημερήσιο απολογισμό μου πίνοντας ένα ποτηράκι λικέρ.
Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Ότι έχει άπειρες δυνάμεις κρυμμένες μέσα του και καλά θα κάνει να τις βγάλει προς τα έξω.


Η Γιώτα Φώτου γεννήθηκε στο Δροσάτο Καρδίτσας και μεγάλωσε στη Λάρισα όπου συνεχίζει να κατοικεί με την οικογένειά της. Έχει σπουδάσει παιδαγωγικά και εργάστηκε σα δασκάλα και Σχολική σύμβουλος Π.Ε.

Έχουν εκδοθεί πολλά λογοτεχνικά βιβλία της για παιδιά (κάποια έχουν βραβευτεί και βρέθηκαν υποψήφια για κρατικά βραβεία )
Από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της «ΤΑ ΒΙΟΛΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΔΡΑΣ», «ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ», «ΣΒΗΣΜΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ» και «ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ»

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)