Άρης, Ποσειδώνας, Αθηνά φιγουράρουν στις
συσκευασίες 12 προϊόντων τροφίμων της εταιρείας "Oohmygod", με σκοπό
την προώθηση της αρχαίας Ελλάδας
Στο… πιάτο Ελλήνων και άλλων καταναλωτών ανά τον
κόσμο φέρνει την ελληνική μυθολογία μια ελληνική εταιρεία τροφίμων που έχει
“βαφτίσει” κάποια από τα προϊόντα της με...
Ο Ποσειδώνας, η Άρτεμις, η Δήμητρα και οι
υπόλοιποι “(συγ)κάτοικοι” του βουνού των θεών φιγουράρουν στις συσκευασίες των
12 προϊόντων που παρασκευάζει η εταιρεία “Oohmygod” κι έχουν “κατακτήσει” τους
καταναλωτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ιδρυτής της,
Κώστας Κεχαγιάς.
Κάθε προϊόν συνδυάζει τη μυθολογία με συστατικά
που χαρακτηρίζουν και αποδίδονται σε κάθε έναν από τους Ολύμπιους θεούς.
Ο Ποσειδώνας, θεός της θάλασσας “αποδίδεται” σε
ένα γκουρμέ πατέ από σκουμπρί, κάπαρι και ελιά. Η Δήμητρα, θεά της
γεωργίας, “μεταφράζεται” σε πατέ με φάβα και κρόκο Κοζάνης, γλυκάνισο και
λεμόνι. Ο Άρης, θεός του Πολέμου, χρειάζεται δύναμη και γι’ αυτό “μεταμορφώνεται”
σε πατέ από μους μακεδονικού χαλβά με ταχίνι, μέλι και περγαμόντο. Η θεά
Άρτεμις φορούσε ένα στεφάνι (από ταραγκόν=εστραγκόν= επιστημονική ονομασία
Αρτεμισία) στο κεφάλι της και έτσι δημιουργήθηκε ένα πατέ που έχει ως υλικά το
σπαράγγι τη γραβιέρα Κρήτης και το εστραγκόν και συνοδεύει πιάτα με κυνήγι.
“Έκανα πρωτογενή έρευνα για να δούμε ποια υλικά θα
χρησιμοποιήσουμε, τι ταιριάζει με τον κάθε θεό και υιοθετήσαμε και κάποια άλλα
στοιχεία από όλες τις χώρες σε σχέση με τις διατροφικές συνήθειες και
προτιμήσεις από πολλές χώρες, π.χ. οι Άραβες τρώνε χούμους, έχουμε φτιάξει ένα
πατέ φασολιού με μυρωδικά και τα περισσότερα από τα προϊόντα μας είναι για
χορτοφάγους” σημείωσε.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη διατροφική λύση που
απευθύνεται στο μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή για την καθημερινότητά του, πρόσθεσε.
“Μπορείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κάποιο από αυτά” τόνισε χαρακτηριστικά.
Τα δώδεκα διατροφικά προϊόντα (πατέ) κυκλοφορούν,
ήδη, σε γκουρμέ εστιατόρια ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Γαλλία, η Αγγλία και
σύντομα στο Βέλγιο, ενώ, στην εγχώρια αγορά, πέραν των μεγάλων αστικών κέντρων
(Αθήνα και Θεσσαλονίκη), εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον και από ξενοδοχειακές
μονάδες, μεγάλη αλυσίδα γκουρμέ προϊόντων και την τουριστική αγορά” μας λέει ο
κ. Κεχαγιάς.
Η όλη ιδέα, όπως εξηγεί, ξεκίνησε πριν από τρία
χρόνια, όταν άρχισε να σκέφτεται το πώς μπορεί να “εξάγει” την Ελλάδα με έναν
σύγχρονο τρόπο, που όμοιός του δεν υπάρχει, συνδυάζοντας την ελληνική μυθολογία
με τα τρόφιμα. Έτσι, κατέληξε αρχικά στην ονομασία της εταιρείας, η οποία και
είναι διεθνώς παντεταρισμένη και στη συνέχεια, έπειτα από δύο χρόνια έρευνας
για να οριστικοποιηθούν οι γεύσεις, ξεκίνησε και η παραγωγή των προϊόντων, για
την παρασκευή των οποίων χρησιμοποιούνται ελληνικά προϊόντα.
“Πριν από τρία χρόνια σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα
ελληνικό brand που θα έβγαζε προς τα έξω την σύγχρονη Ελλάδα και τα καλύτερα
της προϊόντα. Σκέφτηκα το όνομα ‘oohmygod’ γιατί όλοι το χρησιμοποιούν είτε να
εκδηλώσουν το θαυμασμό τους για κάτι, είτε την έκπληξη τους και ευρέως
χρησιμοποιείται από τα social media ως OMG” ανέφερε.
“Όλοι γνωρίζουν και την ελληνική μυθολογία, όπως
γνωρίζουν και την Ακρόπολη την Μύκονο και την Σαντορίνη” σημείωσε,
συμπληρώνοντας ότι έτσι προχώρησε στον συνδυασμό των 12 θεών του Ολύμπου με τα
τρόφιμα, παίρνοντας στοιχεία από τις ιδιότητες που τους αποδίδονται και
συνδυάζοντάς τα με γεύσεις από όλη την Ελλάδα.
Στην εταιρεία του κ. Κεχαγιά απασχολούνται πέντε
άτομα. Ο ίδιος ασχολήθηκε δυο χρόνια με την έρευνα και τον σχεδιασμό, έφτιαξε
δική του ομάδα συνεργατών με διατροφολόγους, χημικό μηχανικό και σεφ, με τον
οποίον ανέπτυξε τις γεύσεις και ένα εργοστάσιο στο οποίο μετέφερε την παραγωγή
του
Αν και Θεσσαλονικιός, επέλεξε ως έδρα της
εταιρείας του τη Θεσπρωτία και συγκεκριμένα την Ηγουμενίτσα, ιδιαίτερη πατρίδα
της μητέρας του, καθώς ήθελε να στείλει ένα ελπιδοφόρο αισιοδοξίας από το
φτωχότερο νομό της Ευρώπης: “Είμαστε εδώ και βλέπουμε το μέλλον με
αισιοδοξία!”... (7imeres)