Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

«Άστεγος κι απόψε» γνωστός Έλληνας τραγουδιστής!!!



Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε περιπλανώμενος στο δρόμο, μακριά από οικογένεια και φίλους, χωρίς χρήματα ούτε για να εξασφαλίσει τα απαραίτητα μίλησε...

ο Λεωνίδας Παφιλιάρης, ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Ριφιφί που διέγραψε τη δική του πορεία κατά τη διάρκεια των δεκαετιών '80 και '90.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Espresso με αφορμή την κυκλοφορία του τραγουδιού του «Άστεγος κι απόψε», ο Παφιλιάρης εξομολογείται τη συγκλονιστική του ιστορία «Ήρθα σε οικονομικό αδιέξοδο και έμεινα άστεγος για δύο χρόνια. Πήγαινα στα συσσίτια του δήμου, στο Σεράφειο το μεσημέρι και στην πλατεία Βάθη το βράδυ. Κοιμόμουν λίγο στα χαρτόκουτα το βράδυ, σε γωνίες, όπου έβρισκα». Μερικοί από τους πιο χαρακτηριστικούς στίχους του τραγουδιού που συνέθεσε για να περιγράψει την κατάστασή του είναι οι εξής: «Λόγω μιας ιδιότυπης ψυχολογικής πάθησης που έχω, απομακρύνθηκα από τους δικούς μου ανθρώπους και χάλασαν οι σχέσεις μου με όλους και με όλα»

Ο ιδρυτής και τραγουδιστής των Ριφιφί, το διάστημα των δύο χρόνων που ζούσε στους δρόμους ως περιπλανώμενος μουσικός είχε εγκαταλείψει τις σπουδές του στη βυζαντινή μουσική, έτρωγε στα συσσίτια, κοιμόταν σε χαρτόκουτα ή απλώς τριγυρνούσε όλη τη νύχτα ξυπόλητος, με αποτέλεσμα το άλλο πρωί να μετρά τις πληγές στα πόδια του.
Πιο συγκεκριμένα, ο τραγουδιστής ανέφερε στην εφημερίδα «Επειδή τις κρύες νύχτες του χειμώνα δεν ένιωθα ασφάλεια πουθενά, περπατούσα όλη νύχτα ατελείωτα μέχρι να ξημερώσει. Βάδιζα από τη Νέα Ιωνία μέχρι την Ακρόπολη και πάλι πίσω. Μετρούσα πληγές στα πόδια μου από το βάδισμα. Τα πρωινά έπαιζα τα τραγούδια μου στο δρόμο, παρέα με την κιθάρα μου. Όποτε είχα χρήματα πήγαινα σε φτηνά ξενοδοχεία για να πλυθώ και να κοιμηθώ σαν άνθρωπος».
Ο Παφιλιάρης κατάφερε να σταθεί ξανά στα πόδια του με τη βοήθεια της μητέρας και της αδερφής του και σήμερα κάνει έκκληση στους καλλιτέχνες να βοηθήσουν στον αγώνα υπέρ των αστέγων… (agelioforos)