Η
Burger King παρουσίασε το Kuro, που σημαίνει «μαύρο» στα ιαπωνικά, το πρώτο
μπέργκερ που έχει ψωμάκι από...
Το Kuro, σχεδιασμένο επίτηδες ώστε να δείχνει
«παράλογο», είναι το δώρο της στους καταναλωτές για την πέμπτη επέτειο από την
επιστροφή της στην ιαπωνική αγορά και αρχικά η παραγωγή του θα είναι
περιορισμένη.
Η κίνηση της εταιρείας δεν
είναι πρωτοφανής για ασιατική χώρα. Λίγες εβδομάδες πριν, η McDonald's στην
Κίνα λάνσαρε μία αντίστοιχα περιορισμένη έκδοση μαύρου ψωμιού, με σάλτσα μαύρου
πιπεριού και καβουρδισμένα κρεμμύδια... (radar)
Paulitos