Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Η Ελένη Αναστασοπούλου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Θεωρώντας πως «Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας...
του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας»… η Ελένη μας έδωσε το στίγμα των όσο πρεσβεύει και αγαπά…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Τα λαϊκά παραμύθια του παππού μου

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο Γόγος. Ο ήρωας σ’ ένα από τα παραμύθια του παππού μου: Δύο αδέρφια χάθηκαν στο δάσος. Από τότε, κάθε Άνοιξη ακούγεται στο δάσος μια φωνή, γογο-γογο-γογο. Είναι το ένα από τα αδέρφια που δεν σταμάτησε ποτέ να καλέι και να ελπίζει ότι θα βρει τον αδερφό του. Ο αγριοκόκορας, είναι αυτό το πουλί στην παραμυθένια γλώσσα του παππού μου. Τσαλαπετεινός στην κοινή γλώσσα.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Αργώ λίγο, αλλά το έχω κάνει συχνά

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Αν αναλογιστείς ότι συχνά με βάζει σε μπελάδες δεν ξέρω πόσο θείο δώρο είναι. Η επιμονή μου

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Η επιμονή μου, ενίοτε ως δώρο κι άλλοτε ως μπελάς, πότε για μένα πότε για τους άλλους.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Θα της έβγαινα από μπροστά κι έτσι θα με άκουγε και θα με έβλεπε.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με όλους τους τρόπους. Τόσους όσοι και οι άνθρωποι που αγαπώ.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Σαν φώς στο βάθος του τούνελ. Την εναποθέτω στο μέλλον διότι βραχυπρόσθεμα η ανησυχία υπερισχύει της αισιοδοξίας

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Διαχρονικά με την Παιδεία υπό την ευρύτερη έννοια του όρου και ειδικότερα εξαιτίας με την εκπαίδευση του ρόλου μου ως Περιφερειακής Δ/ντριας Εκ/σης.  

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Την ελευθερία

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Ο μπακαλόγατος

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένα βότσαλο από τις ακτές του Ιονίου

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Δεν είναι μία και σταθερή αλλά εξαρτάται από τις περιστάσεις. Διαχρονικά βέβαια πιστεύω στον λόγο του Άμλετ «The readness is all” ο οποίος δηλώνει την ανάγκη για ετοιμότητα.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Ελπίζω μία από τις παράπλευρες ωφέλειες της κρίσης να είναι η κρίση να επιφέρει μια αράπλευρη ωφέλεια της κρίσης  

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Νομίζω ότι δεν είναι στις προτεραιότητές της διότι η τέχνη θέλει ευαισθησία και αυτό είναι συνήθως ανύπαρκτο χαρακτηριστικό των εξουσιών. Ωστόσο η τέχνη καλά κρατεί και αντιστέκεται.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Το «έχει ο Θεός».

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Το άρθρο 2 του Συντάγματος μας το οποίο το θεωρώ θεμέλιο της ανθρώπινης συνύπαρξης και κοινωνίας «Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας»
Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Τα φίδια.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Πουλί και συγκεκριμένα αετός

Πιστεύετε στα όνειρα;
Σε ότι αφορά τα όνειρα της νύχτας θα τα έλεγα διαίσθηση την οποία διαθέτω σε ισχυρό βαθμό γι αυτό και τα όνειρα μου βγαίνουν. Σε ότι αφορά τα όνειρα που κάνουμε με τα μάτια ανοιχτά είναι ωραία αλλά χωρίς δουλειά είναι σαπουνόφουσκες που λάμπουν στον ήλιο.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Κάνε όνειρα με τα μάτια και το μυαλό ανοιχτά και αγωνίσου να τα κάνεις πραγματικότητα.



Κατοικώ στη Λάρισα,  είμαι νηπιαγωγός και υπηρετώ ως Περιφερειακή Δ/ντρια Εκ/σης Θεσσαλίας. Στο παρελθόν υπηρέτησα ως νηπιαγωγός για 20 χρόνια, στη συνέχεια ως υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων και ως Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής. Είμαι κάτοχος δυο μεταπτυχιακών τίτλων στα παιδαγωγικά, και διατελώ φοιτήτρια, σε αναστολή, του μεταπτυχιακού της Δημιουργικής Γραφής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Είμαι διπλωματούχος της διετούς μετεκπαίδευσης του ΑΠΘ,  ετήσιας ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Τμήμα Επιστημών Υγείας του ΤΕΙ Λάρισας και  Διαπολιτισμικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Γνωρίζω τρεις γλώσσες: Ιταλικά Γ1, Ισπανικά και Αγγλικά Β2.
Είμαι κάτοχος Πιστοποίησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών-  Α και B Επιπέδου.
Συμμετείχα σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα και συνέδρια ως ακροάτρια  και ως εισηγήτρια. Δημοσιεύσεις μου υπάρχουν σε περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.
Έχω συγγράψει κι επιμεληθεί βιβλία  παιδαγωγικού ενδιαφέροντος και τα εξής   λογοτεχνικά βιβλία:
(για ενήλικες)
1.«Σκοτωμένο Νερό», διηγήματα, εκδ. Γαβριηλίδης,
2.«Δυσσάκος», μυθιστόρημα, εκδ. Γαβριηλίδης,
3.«Ανθολογία Σύντομου Διηγήματος», συλλογικό, εκδ. Γραφομηχανή,
4.«Οδός Δημιουργικής Γραφής», συλλογικό, εκδ.Οσελότος,
(για παιδιά)
1. «Το μυστικό της Ερασμίας και του Εραλντ», παραμύθι, εκδ. Διάπλους,
2.«Ο Μπαμπαγιούμ και οι καραμέλες», παραμύθι , εκδ. Διάπλους,
3. «Το Σανταλάκι», παραμυθι, εκδ.Διάπλους.
Κείμενά μου φιλοξενούνται στο διαδίκτυο σε σελίδες λογοτεχνικού περιεχομένου π.χ Πανδοχείο, Πλανόδιον, Ποιείν, intellectum, Θράκα κ.α
Είμαι μέλος του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς.
Είμαι εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού με πολυετή φοίτηση στην ομάδα του Λάκη Κουρετζή.
Είμαι μέλος του εθελοντικού ανθρωπιστικού συλλόγου ΦΙΛΟΤΗΣ με δράση στην Ελλάδα και στην Αφρική, την οποία κι έχω επισκεφτεί για εθελοντικό  έργο.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)