Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ξελογιάστρα Μοναξιά…

Γράφει ο Νίκος Πατεράκης


"Στιγμή έμπνευσης Φοβάμαι! Θέλω να πω όλα αυτά που αισθάνομαι. Δεν έχω κουράγιο για άλλη σιωπή...

Πήρα ένα χαρτί να γράψω όλα όσα φοβάμαι και έφτιαξα μια όμορφη ζωγραφιά. Κάθε φορά έγραφα διαφορετικά πράγματα. Μπερδεμένα λόγια, μπερδεμένα αισθήματα αποτυπωμένα με μπερδεμένες λέξεις πίσω από μουντζούρες.
Πετάω το στυλό και αναρωτιέμαι. Αναρωτιέμαι ή υποκρίνομαι πως το κάνω για να κρύψω τον φόβο; Τι φοβάμαι; Για αγάπη προσπαθώ να γράψω. Σιγά! Τι να φοβηθώ; Ας δοκιμάσω ξανά.
Αγάπη! Εισβάλει μέχρι και στις πιο απόρθητες καρδιές. Ένα υπέροχο συναίσθημα που το έχουν νιώσει όλοι. Το ένιωσα κι εγώ. Η εμπειρία μου φυσικά υπέροχη. Ε ναι! Έσκισα ξανά το χαρτί.
Όχι, όχι δεν φοβήθηκα να συνεχίσω. Δεν μου αρέσει, θα δοκιμάσω ξανά! Λοιπόν! Αγάπη! Ο καθένας την έχει αναζητήσει και την αναζητά έντονα στη ζωή του. Σε άλλους έρχεται εύκολα, για άλλους καθυστερεί λίγο. Το θέμα είναι το πώς θα τη διαχειριστείς.

Όταν η αγάπη μπήκε στη ζωή μου αισθάνθηκα ότι ήταν όλα όσα μου έλειπαν. Τι μου έλειπε; Τι μου έδωσε; Τι έχασα; Μουντζούρωσα και έσκισα πάλι το χαρτί. Καλύτερα να μη γράψω ξανά!