Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΔΡΑΠΕΤΗΣ!!! Μέρος 1ο: Το παραμύθι της βεντάλιας... (video)


«Καλημέρα σας, με λένε Δραπέτη αν και πολλοί με φωνάζετε Κουρσάρο, είμαι 40 χρόνια εξόριστος στην τρύπα μιας κιθάρας. Ήρθε η στιγμή να συστηθώ όχι σαν τα συνήθη πυροτεχνήματα αλλά μέσα από «το παραμύθι της βεντάλιας» το 1o μέρος του νέου μου ταξιδιού…

Mην έχετε καμία ψευδαίσθηση πως τα 40 χρόνια με κουράσανε, συνεχίζω και είμαι δυνατός «κωπηλάτης» και αν ο λόγος μου δεν σας αρκεί «δεν με αφορά». Ένα ακόμα «χαλικάκι» προστίθεται στο προσωπικό μου ταξίδι γεμάτο έως τώρα με την ζεστασιά σας. Aυτήν τη φορά τη φωτιά άναψε ο Απόστολος Μπουλασίκης με «ένα σπιρτόξυλο» που η φλόγα του βρίσκεται σε κάθε χαραμάδα αυτού του δίσκου. Σας προσκαλώ να ταξιδέψουμε μαζί «δυτικά» μέχρι τον επόμενο σταθμό μου…»
Βασίλης


Το νέο άλμπουμ φέρει την υπογραφή του Απόστολου Μπουλασίκη (στίχοι – μουσική) και του Γιώργου Αρχοντάκη στις ενορχηστρώσεις. Η συνεργασία του Βασίλη Παπακωνταντίνου με τον Μπουλασίκη δεν είναι πρόσφατη. Η πρώτη τους συνάντηση χρονολογείται στα 1997 στο άλμπουμ «Πες μου ένα ψέμα να αποκοιμηθώ». Η δεύτερη πραγματοποιήθηκε λίγα χρόνια μετά στο δίσκο του 1999 «Να με φωνάξεις», ενώ αργότερα ο Παπακωνσταντίνου συμμετείχε στο δίσκο του Μπουλασίκη «Της Πόλης Ξωτικό» (2003). Η καινούρια δισκογραφική τους συνεργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από 9 κομμάτια, στα οποία ο Παπακωνσταντίνου συμβάλλει μόνο ως ερμηνευτής κάτι που θα συμβαίνει και στο δεύτερο μέρος που θα κυκλοφορήσει αργότερα… (aixmi)