Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Η εξεταστική και «η μέθοδος του ανεμιστήρα»…


Η εξεταστική είναι ένα βάσανο για όλους του φοιτητές. Ας το αποδεχτούμε...
λοιπόν, εμείς και οι γύρω μας , και ας προχωρήσουμε παρακάτω. Έρχεται η πολυπόθητη στιγμή που πας και δίνεις το μάθημά σου και ζεις μες στο άγχος, την αγωνία, το στρες και το … άγχος πάλι, για να δεις τα αποτελέσματα. Και φτάνει εκείνη η ώρα, που βγαίνουν τα αποτελέσματα! Τα ρα τα ταααααα…
Από δω και πέρα αρχίζει το show! 
Αν σου έχει συμβεί ένα από τα παρακάτω δύο παράδοξα, τότε θα καταλάβεις το νόημα αυτού του άρθρου.
Παράδοξο 1: Έχεις γράψει απίστευτα καλά. Το μάθημα, συζητάμε, το έχεις «ξεσκίσει» και πιστεύεις ότι για κανένα λόγο δεν θα μπορούσες να κάνεις κάτι καλύτερο. Και όμως… Κόβεσαι στο μάθημα! Από τα άγραφα… Τότε είναι που σε πιάνει ταχυπαλμία, ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι, πώς θα γίνει καλύτερα ο φόνος του καθηγητή και αν θα έχεις μάρτυρες υπεράσπισης στο δικαστήριο. (Και μιλάμε πάντα για τους συμφοιτητές σου, που έχουν βρεθεί στην ίδια δεινή κατάσταση με εσένα).
Παράδοξο 2: Το έχεις ξεγραμμένο το μάθημα που μόλις έδωσες. Γλεντάς την ζωή σου και σκέφτεσαι πως θα ανακοινώσεις στους γονείς, πως άλλο ένα μάθημα πήγε στράφι. Παρ΄όλα αυτά, βγαίνουν τα αποτελέσματα και το έχεις περάσει!! Εκεί αρχίζεις και ευγνωμωνείς Θεούς και Δαίμονες (που μέχρι πρότινος πίστευες ότι δεν υπάρχουν) και βάζεις άλλο ένα λιθαράκι στον Γολγοθά, που λέγεται ΠΤΥΧΙΟ!
Τα παράδοξα 1 και 2 εξηγούνται με μια απλή μέθοδο, που έχει καθιερωθεί να λέγεται από τους φοιτητές  «Η Μέθοδος του Ανεμιστήρα» για να εξηγήσουν τα … ανεξήγητα! Ποια είναι αυτή η μέθοδος; Αρχικά, αν είσαι φοιτητής και δεν το ξέρεις, τότε δεν είσαι σωστός φοιτητής ή δεν σ’ αρέσει να ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές. Σε πληροφορώ ότι πρέπει να ρίχνεις το φταίξιμο στους καθηγητές, γιατί σε κάνει να νιώθεις τέλεια. Η λογική του να τα ρίχνεις σε άλλους ποια είναι; Εσύ δεν φταις σε τίποτα, έκανες ό, τι καλύτερο μπορούσες, ο καθηγητής δεν ξέρει τι θέλει και εσύ είσαι ένα μικρό, ταπεινό χαμομηλάκι που μπλέχτηκε στα πλοκάμια του κακού καθηγητή!
Επιστρέφουμε… «Η Μέθοδος του Ανεμιστήρα», λοιπόν! Είναι εκείνη η στιγμή που ο καθηγητής/τρια βρίσκεται μπροστά από το γραφείο του, με τον πάκο από τα γραπτά των φοιτητών που έχει επιλέξει να αφήσει για 1005η φορά και αποφασίζει να ξεκινήσει την δύσκολη διαδικασία της διόρθωσης. Και ενώ παίρνει τα γραπτά αγκαλιά, παίρνει βαθιά ανάσα και είναι έτοιμος να ξεκινήσει, λέει: «Δεν βαριέσαι… έχω καλύτερο τρόπο!!». Έτσι, πιάνει τον πάκο με τα γραπτά, τον πετάει στον αέρα και όσα μείνουν στο γραφείο, αυτά είναι τα γραπτά που περνάνε το μάθημα.
Ας μπούμε σε πιο βαθιά ανάλυση…
1) Ο καθηγητής βαριέται!,
2) Ο καθηγητής δεν θέλει να στεναχωρήσει κανένα από τα αγγελούδια που έχει για φοιτητές και επιλέγει να μην μπλεχτεί άμεσα με τα γραπτά.
3)Προσπαθεί να αποφύγει το βρίσιμο σε κάθε περίπτωση (εν αγνοία του, όμως, τρώει παραπάνω).
4) Από εδώ και πέρα μπορείς να βρίζεις την τύχη σου την άμοιρη και την κόλλα του γραπτού σου, η οποία ήθελε να το παίξει ανεξαρτησία και δεν έκατσε πάνω στο γραφείο.

Όλα αυτά σε περίπτωση που δεν έχεις περάσει το μάθημα. Αν το έχεις περάσει και η κόλλα, αυτή η τυχερή κόλλα, έκατσε πάνω στο γραφείο… τότε το να παίξεις τζόκερ είναι το άλλο πράγμα που θα κάνεις σήμερα.

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, «Η Μέθοδος του Ανεμιστήρα» είναι μια καθιερωμένη μέθοδος, η οποία σε κάθε περίπτωση προκαλεί θαυμασμό, νεύρα και μια περιέργεια για το τι σκατά βρίσκεται στο κεφάλι του καθηγητή. Το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε από δω και πέρα είναι οι συγκυρίες να είναι  πάντα με το μέρος μας, όπως και η τύχη για να καταφέρνουμε να βάζουμε λιθαράκια-λιθαράκια στον μακρύ δρόμο προς το πτυχίο. Και για να μην γίνουν παρεξηγήσεις… Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, καταστάσεις και αντικείμενα είναι τελείως συμπτωματική και δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη! Για όλα φταίει η τύχη σας!!! (alexiptoto)