Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η Βανδή τραγουδάει Νότη και «αρέσει»!!!


Το τι γράφτηκε αυτές τις μέρες για το χωρισμό της Βανδή με το Νότη, δε λέγεται! Όσοι όμως γνωρίζουν από κοντά τους καλλιτέχνες, γελάνε με όλα αυτά και αφιερώνουν το τραγούδι που ακολουθεί…

στους κομματικά «ευαίσθητους» θαυμαστές της Δέσποινας!!!

«A πα πα... Νότη»

Πολύ καλά περνάγαμε
μαζί το διασκεδάζαμε
μα ξαφνικά μου λες, εγώ
έχω τον Κασιδιάρη σα Θεό

A πα πα πα πα πα πα πα πα
εγώ δεν ξέρω από τέτοια πράγματα

Ναι μια και καλή να το χωνέψεις
A πα πα πα πα πα πα πα πα
πως με το Βενιζέλο έχω  ερωτικές δεσμεύσεις
A πα πα πα πα πα πα πα πα

A πα πα πα πα πα πα πα πα
εγώ αντιπαθώ τα τάγματα

Σε είχα εμπιστευτεί πολύ
μαζί σου όλα τα είχα δει
Μα ξαφνικά μου λες, εγώ
με τη Χρυσή Αυγή στις εκλογές θα κατεβώ

A πα πα πα πα πα πα πα πα
εγώ δεν ψηφίζω τέτοια πράγματα

Ναι μια και καλή να το χωνέψεις
A πα πα πα πα πα πα πα πα
με το Βενιζέλο έχω άλλες βλέψεις
A πα πα πα πα πα πα πα πα

A πα πα πα πα πα πα πα πα
Νότη είσαι για μεγάλα πράγματα

Είσαι γεννημένος μαχητής
τον κόσμο σου αρέσει να προκαλείς
Μα εγώ μόνο εσένα αγαπώ
και δίπλα σου θα πορευτώ


A πα πα... τα καραγκιοζάκια είναι για κλάματα