«Όσο η παιδεία και ο
πολιτισμός μας θα φθείρετε...
τόσο το θέατρο θα γίνετε η τελευταία επιλογή…», μας
είπε η Ελένη κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας, ανοίγοντας ένα τεράστιο κεφάλαιο
και συζήτηση, αλλά και για έντονο προβληματισμό…
Ποια
γεύση σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Της ανεμελιάς
Ποιος
σας μύησε σε αυτό το χώρο;
Κανείς δεν με μύησε, το
θέατρο ήρθε από μόνο του και με βρήκε στα 13 μου, δεν το έψαξα, ήρθε, με βρήκε
και με οδήγησε.
Τι
σας έκανε να επιλέξετε και να ανεβάσετε αυτήν την παράσταση;
Η παράσταση αυτή ήταν
μια επιλογή του συνεργάτη μου του Γιώργου Τσακίρη. Διαβάζοντας το έργο το μυαλό
πλημμύρισε με εικόνες, από εκεί και μετά το να ανέβει στην θεατρική σκηνή, και
μάλιστα για πρώτη φορά, ήταν μονόδρομος.
Πότε
κατά την γνώμη σας μια παράσταση θεωρείτε πετυχημένη;
Όταν έχεις καταφέρει να
προβληματίσεις τον θεατή, όταν του έχεις δημιουργήσει ερωτηματικά. Το θέατρο
είναι για να ανησυχεί τα πνεύματα, να αφυπνίζει συνειδήσεις. Αν κάτι από όλα
αυτά συμβεί τότε μάλλον κάτι κάλο έχεις κάνει.
Πως
φαντάζεστε το μέλλον της δουλειά σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Δύσκολο αλλά αυτή η
δυσκολία ακριβώς είναι που μας πεισμώνει να κάνουμε συνεχώς και καλύτερα
πράγματα.
Η
τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Κατά την γνώμη μου δεν
είναι το μέσο που φθείρει έναν ηθοποιό αλλά οι επιλογές του και αυτές οι κακές
επιλογές καραδοκούν και στο θέατρο και στην τηλεόραση.
Ποιος
πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν έχει στις πρώτες επιλογές εξόδου
του το θέατρο;
Όσο η παιδεία και ο
πολιτισμός μας θα φθείρετε, τόσο το θέατρο θα γίνετε η τελευταία επιλογή.
Ποιος
είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας και έχετε επηρεαστεί καθόλου από
την φιλοσοφία και την γραφή του;
Δεν έχω αγαπημένο
θεατρικό συγγραφέα, έχω αγαπημένα έργα και αυτά είναι πάρα πολλά. Κάθε έργο που
επιλέγω να ανεβάσω το αγαπώ, κατά συνέπεια αγαπώ και τον συγγραφέα.
Ποιο
έργο θα θέλατε κάποια στιγμή να σκηνοθετήσετε που πιθανόν αυτήν την στιγμή
αστάθμητοι παράγοντες δεν σας επιτρέπουν να το κάνετε;
Δεν υπάρχει κανένας
αστάθμητος παράγοντας που δεν θα μου επέτρεπε να κάνω ένα έργο που θα είχα
βάλει στόχο να ανέβει. Ο χώρος είναι δύσκολος ο αγώνας συνεχής και δεν πρέπει
να επιτρέψεις σε κανένα εμπόδιο να σου κόψει το δρόμο.
Θέατρο,
σινεμά, σενάριο, πρόβες, παραστάσεις. Είναι τελικά τρόπος ζωής ή ανάγκη
έκφρασης και δημιουργίας;
Η ανάγκη έκφρασής και
δημιουργίας είναι τρόπος ζωής.
Ποιο
είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το "γούρι" σας;
Δεν έχω γούρι, πριν
ξεκινήσω οτιδήποτε κάνω τον σταυρό μου και αυτό είναι αρκετό.
Ποια
είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Ηθοποιός σημαίνει
φως....
Αν
σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή τι θα του λέγατε;
Να μην ακολουθεί την
μάζα.
Γεννήθηκε στην Αθήνα
Σπούδασε Οικονομία και
Διοίκηση
Αριστούχος απόφοιτη της
δραματικής σχολής "δήλος" της Δήμητρας Χατούπη
Το θέατρο μπήκε στην
ζωή της στα 13 και από τότε δεν σταμάτησε ποτέ να ασχολείται με αυτό, έγινε
αυτό που λεμέ, η ζωή της. Ο τρόπος να αναπνέει όπως λεεί και η ίδια. Σπούδασε 7
χρονιά θέατρο διπλά σε μεγάλους ηθοποιούς, Καραθάνο, Αρμένη, Ήμελλο, Κομνηνού,
Χατούπη, Καπελώνη, Μπουσδούκο, Εσπιριτού και άλλους .
5 χρόνια τραγούδι με
την Νένη Ζάππα, 4 χρόνια χορό, Ιστορία θεάτρου με τους Γεωργουσόπουλο και
Μπελιέ.
Αποφοιτώντας από την
σχολή το 2009 , δημιουργεί μαζί με τον Γιώργο Τσακίρη την θεατρική ομάδα
Χ(Σ)τροφή οπού παίζει και σκηνοθετεί .
Από τότε μέχρι και
σήμερα έχει παίξει, σκηνοθετήσει και διασκευάσει της παραστάσεις
"Γέρμα και Χουάν
" από το έργο το Φ. Γ. Λόρκα "Γέρμα"
"Ρωμαίος Εγώ Ή
Ιουλιέτα " από το έργο του Ο. Σαίξπηρ " Ρωμαίος και Ιουλιέτα "
"Το Πορτραίτο Του
Ντόριαν Γκρεί " του Ο. Ουάιλντ
"Συνέντευξη Με
Έναν Βρικόλακα " από το μυθιστόρημα της Anne Rice
"Ηρώ και Λέανδρος
" του Μουσαίου
"Ανθρώπινη Φωνή
" του Ζ. Κοκτώ
"Ψυχές Με
Ανθρώπινη Φωνή " από το έργο του Ζ. Κοκτώ
"Ηχώ και Νάρκισσος
" του Νότη Περγιάλη.
Στοιχεία για την
παράσταση:
(Για
τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)