Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Νίκος Κούνδουρος: «Έπρεπε να είμαστε κάτω στα πεζοδρόμια με σηκωμένη τη γροθιά»



Σοκάρεται ο Νίκος Κούνδουρος με τις εικόνες φτώχειας στην Αθήνα; Υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν ακόμα και στα σκουπίδια για τροφή…

 
«Υπάρχει περίπτωση να είμαι απαθής, απέξω, να είμαι ευκατάστατος και να λοιδορώ τους φτωχούς; Φυσικά και συμπάσχω και δεν μπορώ να πω ότι συμμετέχω γιατί τυχαίνει για την ώρα να έχω λίγο πιο βελτιωμένο status απ’ ότι έχουν οι εξαθλιωμένοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι των 300 ευρώ. Είμαι μαζί τους, όμως, με όλη την ψυχή μου. Είμαι μαζί με τον πιο φτωχό, τον πιο ταλαιπωρημένο, δεινοπαθούντα Έλληνα. Απορώ πώς οι Έλληνες βρίσκονται ακόμη στα σπίτια τους. Έπρεπε να είμαστε κάτω στα πεζοδρόμια με σηκωμένη τη γροθιά, όπως οι Ισπανοί και οι Πορτογάλοι, όπως όλοι οι λαοί οι οποίοι έχουν φτάσει στο δρόμο όχι μόνο από ιδεολογική ταπείνωση αλλά και από πείνα» τόνισε στο ΕΓΩ. (axortagos)