Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Κουβέντα στην «αυλή», με τον ηθοποιό… Μιχαήλ Άγγελο Δρόσο



Ένας άνθρωπος που γεννήθηκε για το θέατρο, ήρθε...
στην «αυλή» μας και ανάμεσα στα όσα μας είπε, μας αποκάλυψε πολλά πράγματα για εκείνον… που πραγματικά τον κάνουν να ξεχωρίζει.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Δεν θυμάμαι από ποια ηλικία ήθελα να ασχοληθώ με την υποκριτική. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω ηθοποιός.  Σε παιδική ηλικία πηδούσα από τον πρώτο όροφο μιας οικοδομής και υποκρινόμουν τον superman. Έπαιρνα μια σκούπα και έκανα την μάγισσα.

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση «Το πρόβατο» & ποιος είναι ο ρόλος σας σε αυτή; 
Δεν χτύπησε το τηλέφωνο και μου έκαναν πρόταση. Πέρασα από ακρόαση.  Είμαι ικανοποιημένος που συμμετέχω στην παράσταση. Έχουμε γίνει μια πολύ όμορφη παρέα, που περνάει καλά παίζοντας θέατρο. Είμαστε δεμένη ομάδα και αυτή είναι η βάση για μια πετυχημένη παράσταση.
Ο Ρόλος μου στην Παράσταση είναι ο Πελάτης ο Χριστόφορος. Ευγενικός,  καλοσυνάτος και...

Ποιο μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
Να καθίσει αναπαυτικά και να προσέξει μην πέσει κάτω από τα γέλια.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Μια καλή ομάδα με ότι συνεπάγεται αυτό.  Όταν λέω καλή εννοώ και καλούς ανθρώπους.

Τι σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Δεν έχει σημασία αν είναι «σανίδι» ή ένας πεζόδρομος . Παίζω παντού θέατρο ακόμα και στο μπαλκόνι του σπιτιού μου,  κάνοντας χαβαλέ με τους φίλους μου.  Υπάρχει πάντα μέσα μου.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ κάθε χρόνο ανεβάζουν.  Θα έλεγα ότι η κάθε μία είναι μοναδική.  Αν έπρεπε να επιλέξω μία θα έλεγα «Οιδίπους τύραννος».

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;

Μου αρέσουν αρκετοί.  Θα έλεγα Μπέρτολτ Μπρεχτ, Luigi Pirandello, Harold Pinter.


Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
 Δεν έχω γούρι.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να μιλάει για όλα στους γονείς του,  οι γονείς μπορούν να γίνουν οι πιο πιστοί φίλοι.



Γεννήθηκε στον Πειραιά. Πτυχιούχος Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων του ΤΕΙ Αθηνών. Απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής “Melissa Art School” της Έλντας Πανοπούλου.
Συμμετείχε στις παραστάσεις: Ταξίδι στην Έρημο… προς Βο(ρ)ά του Γιάννη Παπάζογλου “Η Στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτου σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση. Musical "Alice" σε σκηνοθεσία Μαρίας Κατσιώνη. "Ο Αχόρταγος", "Χαρτοπαίχτρα", "Ράφτης κυριών", "Φωνάζει ο κλέφτης" σε σκηνοθεσία Έλντας Πανοπούλου. Γνωρίζει Ιαπωνικά και Αγγλικά.
(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)