Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Στα χνάρια του πατέρα του ο μικρός Σουμάχερ…


Το μήλο έπεσε κάτω από τη μηλιά… Ο Μικ Τζούνιορ, γιος του Μίχαελ Σουμάχερ, αναδείχθηκε δευτεραθλητής κόσμου στα καρτ και δήλωσε αποφασισμένος...

να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του. 
Ο 15χρονος, που αρχικά έτρεχε με το όνομα Μπετς, πατρικό της μητέρας του προφανώς επειδή ήθελε να αποφύγει τις συγκρίσεις και τα κακόβουλα σχόλια, ήταν δεύτερος στην κατηγορία KF-Junior στη Γαλλία έχοντας κερδίσει σε τέσσερις αγώνες πριν τον τελευταίο όπου ήταν δεύτερος.
«Είμαι περήφανος για το αποτέλεσμά μου, αλλά στόχος μου είναι να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Είμαι μόνο στην αρχή της καριέρας μου», δήλωσε ο μικρός Μικ, που δεν κρύβει πως θέλει κάποια στιγμή να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στη Formula 1. 

Την ίδια ώρα, ο πατέρας του, Μίχαελ, συνεχίζει στο σπίτι του στη Λωζάννη τη θεραπεία του μετά το σοβαρότατο ατύχημα που είχε κάνοντας σκι τον περασμένο Δεκέμβριο… (sport-fm)