Η έκθεση
«Puzzles in Education» επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο του Cambridge δείχνει
ότι...
Συγκεκριμένα,
διαπιστώθηκε ότι η επίλυση sudoku βελτιώνει το μνημονικό, ενώ τα σταυρόλεξα την
εκμάθηση νέων λέξεων.
Σύμφωνα με
τους ειδικούς, μπορεί η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών να χρησιμοποιούν τα παζλ
κατά τη διδασκαλία, ωστόσο αυτό γίνεται για να ενισχυθεί η συμμετοχή των
παιδιών στο μάθημα και όχι για να βελτιωθεί η διαδικασία εκμάθησης.
Στο πλαίσιο
αυτό, λοιπόν, το Sudoku μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο για τη διδασκαλία των
μαθηματικών, ενώ τα σταυρόλεξα για την απομνημόνευση λέξεων, την καλλιέργεια
της αφηρημένης σκέψης και της λεκτικής ευφράδειας, τη βελτίωση της μνήμης και
των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων… (onmed)