Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Αρχαία Ελληνική λύση για την κρίση χρέους!!!



Τι συμβουλή θα μπορούσαν να προσφέρουν οι αρχαίοι Έλληνες για να βοηθήσουν τους σύγχρονους  με τις τρέχουσες οικονομικές ανησυχίες τους;

1. Χρέος, διαίρεση και εξέγερση. Εδώ είναι το 6ο αιώνα π.Χ. ειδήσεις από την Αθήνα.
Στις αρχές του 6ου αιώνα π.Χ., οι κάτοικοι της Αθήνας είχαν επιβαρυνθεί με το χρέος, κοινωνική διαίρεση και την ανισότητα, με τους φτωχούς αγρότες έτοιμοι να πωλούν οι ίδιοι σε δουλεία μόνο για να θρέψουν τις οικογένειές τους.
Επανάσταση ήταν επικείμενη, αλλά ο Σόλων αριστοκράτης αναδειχθεί ως ένα μόνο μεσολαβητής μεταξύ των συμφερόντων των πλούσιων και των φτωχών. Κατήργησε το χρέος δουλεία, περιορισμένη ιδιοκτησία της γης, και χωρίζεται το σώμα των πολιτών σε τάξεις με διαφορετικά επίπεδα πλούτου και αντίστοιχες οικονομικές υποχρεώσεις.
Μέτρα του, αν και επίθεση από όλες τις πλευρές, εγκρίθηκαν και άνοιξε το δρόμο για την ενδεχόμενη δημιουργία της δημοκρατίας.
Επιτυχία του Σόλωνα αποδεικνύει ότι μεγάλοι πολιτικοί πρέπει να έχουμε το θάρρος να εφαρμόσουν αντιλαϊκά συμβιβασμούς για χάρη της δικαιοσύνης και της σταθερότητας.
2. Τι θα συμβεί στη συνέχεια; Το μαντείο των Δελφών
Δελφών ήταν η περιοχή του μαντείου του Απόλλωνα, που πιστεύεται ότι είναι εμπνευσμένο από το Θεό για να εκφράσει τις αλήθειες. Δηλώσεις της, όμως, ήταν ακατανόητη και πρέπει να ερμηνεύονται από τους ιερείς, που μετέτρεψε τους γενικά σε αμφιλεγόμενες προφητείες. 
Πρόβα στην Ολυμπία Πώς θα ήταν οι θεοί του Ολύμπου την αντιμετώπιση του ΔΝΤ και τις αγορές ομολόγων;
Σε απάντηση, ας πούμε " περίπτωση που η Ελλάδα εγκαταλείψει το ευρώ" ο χρησμός θα μπορούσε να απαντήσει: «Η Ελλάδα θα πρέπει να εγκαταλείψει το ευρώ, αν το ευρώ έχει εγκαταλείψει την Ελλάδα», αφήνοντας υποστηρικτές και αντιπάλους του "Grexit" καυγάς για πάνω από ό, τι ακριβώς αυτό σήμαινε. Θα πρέπει να ήταν κάτι σαν να ακούς τις σύγχρονες οικονομολόγους. Τουλάχιστον το μαντείο είχε τη δικαιολογία από την εισπνοή του καπνού από φύλλα δάφνης.
Wiser συμβουλή ήταν να βρεθεί στα συνθήματα χαραγμένα στο πρόσωπό του ναού του Απόλλωνα στους Δελφούς, υποστηρίζει μετριοπάθεια και αυτογνωσία: "Γνωρίζετε τον εαυτό σας. Τίποτα σε περίσσεια. "
3. Τίποτα καινούργιο κάτω από τον ήλιο: Ο σοφός Πυθαγόρας
Αν αισθάνονται σύγχρονοι Έλληνες συγκλονισμένοι από τα οικονομικά προβλήματα του σήμερα, θα μπορούσε να λάβει κάποια άνεση από θυμόμαστε τον κόσμο-κουρασμένος συμβουλές από τους πρόγονο Πυθαγόρας ότι "τα πάντα γύρω έρχεται και πάλι, οπότε τίποτα δεν είναι εντελώς νέα."
Πυθαγόρα του Σάμιου ήταν ένα 6ο αιώνα π.Χ. μυστικιστής σοφός ο οποίος πίστευε ότι οι αριθμοί είναι πίσω από τα πάντα στο σύμπαν - και ότι τα κοσμικά γεγονότα επαναλαμβάνονται πανομοιότυπα πάνω από έναν κύκλο 10.800 χρόνια.
Δόγμα του πάρθηκε από τη βιβλική συγγραφέας του Εκκλησιαστή τον 3ο αιώνα π.Χ., του οποίου η φράση "Δεν υπάρχει τίποτα καινούριο κάτω από τον ήλιο" επαναλαμβάνεται περισσότερες από 20 φορές. 
Ανασυγκρότηση της Οδύσσειας χειρότερα τα πράγματα να συμβούν στη θάλασσα: Οδύσσεια του Ομήρου δείχνει το πνεύμα του σθένος στις αντιξοότητες
Αν κοιτάξετε την εικόνα στην κορυφή της ιστορίας, ο νεαρός άνδρας με ένα φορητό υπολογιστή σε ένα ελληνικό αγγείο από το 470 π.Χ. (στην πραγματικότητα, μια γραφή-ταμπλέτα) φαίνεται να αποδεικνύει την πρόταση.
4. Βέβαια, θα μπορούσε να είναι χειρότερα ... ο Οδυσσέας και την αντοχή
"Κρατήστε γρήγορα, καρδιά μου, έχετε υπομείνει χειρότερα δεινά," Οδυσσέας ο ίδιος προτρέπει στην Οδύσσεια του Ομήρου, από τον 8ο π.Χ. αιώνα.
Έχοντας αγωνίστηκαν εχθρικά στοιχεία και φρικιαστικά τέρατα για επιστροφή στην πατρίδα του, πέρα ​​από τη θάλασσα από την Τροία στην Ιθάκη αγαπημένη του και η σύζυγός του Πηνελόπη, Οδυσσέας εμποδίζει τον εαυτό του σε κίνδυνο εδώ από μια επιτυχημένη φινάλε, ως αποτέλεσμα της ανυπομονησίας.
Η ανάδευση μήνυμα είναι ότι ανεξάρτητα από τις συνθήκες, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι, και ήταν ακόμη χειρότερα. Οι πιο δύσκολο προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και έχουν - με τη δέουσα νοημοσύνη και σθένος - ξεπεραστεί.
5. Είστε σίγουρος ότι αυτό είναι σωστό; Σωκράτης και ακούραστη έρευνα
"Η ζωή ανεξέταστη δεν αξίζει να ζει για ένα ανθρώπινο ον», είπε ο Σωκράτης.
Με αντεξέταζα απλοί άνθρωποι, ο φιλόσοφος με στόχο να φτάσουμε στην καρδιά των πολύπλοκων ζητημάτων, όπως "Τι είναι η δικαιοσύνη;" και "Πώς πρέπει να ζούμε;" Συχνά δεν προέκυψε ξεκάθαρη απάντηση, αλλά Σωκράτης επέμενε ότι συνεχίζουμε να ρωτάμε τις ερωτήσεις . 
Άγαλμα του Σωκράτη έξω από την Τράπεζα της Ελλάδα στην Αθήνα "A μάρτυρας στην ηθική έρευνα": Άγαλμα του Σωκράτη έξω από την Τράπεζα της Ελλάδα στην Αθήνα
Συνεργάτης Αθηναίοι ήταν τόσο προσβεβλημένος από τον έλεγχο του πολιτικού και ηθικές πεποιθήσεις τους ότι ψήφισαν για να τον εκτελέσει το 399 π.Χ., και έτσι έκανε μια αιώνια μάρτυρας της ελεύθερης σκέψης και της ηθικής έρευνας.
Σωκράτης κληροδότησε στην ανθρωπότητα ένα καθήκον να συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε με ακούραστη ακεραιότητα, ακόμη και όταν - ή ιδιαίτερα όταν - οριστικές απαντήσεις είναι απίθανο να βρεθεί.
6. Πώς οι Τζόκερ καταλήγουν σε επιβάρυνση; Αριστοφάνης ο κωμικός
Η πιο έξοχα εφευρετική του κόμικ θεατρικούς συγγραφείς, ο Αριστοφάνης ήταν στην ευχάριστη θέση να κοροϊδεύει σύγχρονη αθηναϊκή πολιτικοί της κάθε λωρίδας. Ήταν επίσης ο πρώτος για να πλάσει μια λέξη για την «καινοτομία».
Βάτραχοι κωμωδία Του 405 π.Χ., το οποίο χαρακτήρισε την πρώτη παράσταση της κεραίας πολέμου, που περιέχονται ειλικρινή και ξεκάθαρη συμβουλή για πολιτικά άστατος συμπολίτες του: επιλέγουν το καλό ηγέτες, ή θα πρέπει να κολλήσει με κακά.
7. Πρέπει να κάνουμε το ίδιο όπως την τελευταία φορά; Ηράκλειτος τον στοχαστή
"Δεν μπορείτε να μπείτε στο ίδιο ποτάμι δύο φορές» είναι μία από τις δηλώσεις του Ηράκλειτου, στις αρχές του 5ου αιώνα π.Χ. - το σημείο του είναι ότι η αδιάκοπη ροή του νερού κάνει για ένα διαφορετικό ποτάμι κάθε φορά που θα μπείτε σε αυτό. 
Ιπποκράτη Ιπποκράτης: «ευσεβείς πόθοι δεν θα παράγει μια θεραπεία"
Μια απότομη μαθητής τόνισε "σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορείτε να μπείτε στο ίδιο ποτάμι φορά", αφού αν όλα είναι συνεχώς σε ροή, έτσι είναι η ταυτότητα του ατόμου είναι στραμμένη προς το νερό.
Ενώ η αλλαγή είναι σταθερή, διαφορετικά τα πράγματα αλλάζουν με διαφορετικούς ρυθμούς. Σε ένα περιβάλλον αδιάκοπη ροή, είναι σημαντικό να προσδιοριστούν σταθερές δείκτες και να κρατήσει γρήγορα σε αυτούς.
Οι αγορές ομολόγων, του χρέους και διασώσεις πρέπει να αισθάνονται σαν μια παρόμοια πρόκληση.
8. Πες μου το χειρότερο, ο γιατρός. Ιπποκράτης αντιμετωπίζει τα γεγονότα
Δυτική ιατρική χρονολογείται από τον Ιπποκράτη, στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ., και οι γιατροί εξακολουθούν να λαμβάνουν το «όρκο του Ιπποκράτη». Ένα εκτεταμένο σύνολο της αρχαίας ιατρικής λεπτομέρειες παρατηρήσεις πώς τα πήγαν οι ασθενείς όταν υποβλήθηκαν σε θεραπεία με τη βοήθεια, όπως η διατροφή και η άσκηση.
Τι είναι εξαιρετικό στην αρχαία σκέψη σχετικά με την υγεία και την ασθένεια είναι η διορατική αναγνώριση ότι οι γιατροί πρέπει να τηρούν με ακρίβεια και να καταγράφει με ειλικρίνεια - ακόμα και όταν οι ασθενείς πεθαίνουν στη διαδικασία.
Μαγικό ή ευσεβής πόθος δεν μπορεί να φέρει μια θεραπεία. Μόνο ειλικρινής, εξαντλητικός, εμπειρική παρατήρηση μπορεί να ελπίζει να αποκαλύψει τι λειτουργεί και τι όχι.
9. Αρπάζοντας την ευκαιρία: Κλεισθένη και τη δημοκρατία
Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πλήρως ενήμερη για την ισχύ των ευκαιριών - στην ελληνική γλώσσα, καιρός. Αξιοποίηση τη στιγμή - σε ρητορική, στίβος, ή μάχη - θαύμαζαν και θεωρείται ως μια ένδειξη της ικανότητας. 
Δελφών Το μαντείο των Δελφών: Πάντα ασαφής ώστε να είναι αμέσως μετά, κάτι σαν σύγχρονη οικονομολόγοι
Σε πολλές περιπτώσεις, όπως προσωρινή καινοτομία, που γεννήθηκε από τη στιγμή, θα είναι πιο ανθεκτική, ειδικά αν διαδοχικές καινοτόμους βασιστεί στις αρχές της.
Όταν οι τύραννοι της Αθήνας καθαιρέθηκε στα τέλη του 6ου αιώνα, ο πρώτος πολίτης Κλεισθένης έπρεπε να σκεφτούμε ένα σύνταγμα που θα τέμνουν τις υπάρχουσες δομές της εξουσίας και υποταγής.
Επινόησε με καταπληκτική ταχύτητα ένα σύστημα επιλογής κυβέρνηση στην οποία όλοι οι πολίτες (η ελληνική λέξη "δήμος" σημαίνει "το λαό") είχε μια ενιαία ψηφοφορία - πρώτη δημοκρατία του κόσμου.
10. Μεγάλο πρόβλημα, μεγάλο μπάνιο: Αρχιμήδης ο εφευρέτης
Κληθείς να εκτιμηθεί αν ένα στεφάνι ήταν φτιαγμένο από ατόφιο χρυσάφι, η ελληνική Σικελίας Αρχιμήδης (3ος αιώνας π.Χ.) προβληματισμένοι για μια λύση.
Η ιστορία λέει ότι όταν πήρε τελικά ένα μπάνιο και είδα το νερό αυξάνεται καθώς πάτησε μέσα, αυτό τον έκανε εντύπωση ότι ο όγκος ενός αντικειμένου μπορεί να μετρηθεί από το νερό εκτοπίζεται - και όταν ζυγίζονται, σχετική πυκνότητα τους θα μπορούσε να υπολογιστεί.
Ήταν τόσο ενθουσιασμένος με την ανακάλυψή του ότι πήδηξε έξω από το μπάνιο και έτρεξε γυμνός μέσα Συρακούσες φωνάζοντας "Εύρηκα!" - Ελληνικά για "έχω το πήρα!"
Η εύρεση της λύσης σε ένα πρόβλημα που απαιτεί κόμπους σκληρό τρόπο σκέψης, αλλά η απάντηση έρχεται συχνά μόνο όταν απενεργοποιείτε - και ένα μπάνιο.
Με Armand D'Angour 
Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης
Armand D'Angour είναι λέκτορας Κλασικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και συγγραφέας των Ελλήνων και της Νέας: Φαντεζί στην αρχαία ελληνική φαντασία και την εμπειρία και την επικείμενη Eureka: Επτά Αρχές της Καινοτομίας από την Αρχαία Ελλάδα (antoniadis)