Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Κόντρα μεγατόνων στη σόουμπιζ!



Δύο από τους πιο γνωστούς άντρες της Αθήνας, προερχόμενοι από οικογένειες που έχουν γράψει μεγάλη ιστορία στο χώρο του θεάτρου και κινηματογράφου, είναι στα "μαχαίρια" σύμφωνα με το "Λοιπόν"...


Ο Κωνσταντίνος Καζάκος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή "Πρωινό ΑΝΤ1" και μίλησε για τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια, για τη γυναίκα του και το νεογέννητο γιο τους, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές που έζησαν με τη γέννησή του. Σε ερώτηση των παρουσιαστών για το πως βλέπει την απόφαση του συμμαθητή του, Γιάννη Παπαμιχαήλ, να κατεβεί ως υποψήφιος βουλευτής ο Κωνσταντίνος απάντησε: «Δεν θα τον ψήφιζα ακόμα κι αν ήταν αδερφός μου, γιατί δεν θα ψήφιζα ΛΑΟΣ».
Δεν άργησε όμως να έρθει η απάντηση από το Γιάννη Παπαμιχαήλ, μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο Facebook: «Μόλις διάβασα κάποιες δηλώσεις που αναφέρονται στο πρόσωπό μου από τον Κωνσταντίνο Καζάκο και του απαντώ ότι μου είναι παντελώς αδιάφορος ο ίδιος και η γνώμη του για μένα. Άντε και μετά το διαγωνισμό Eurovoice να θαυμάσουμε το ταλέντο του και στη Εurovision.
Δεν έμεινε όμως μόνο σ' αυτά ο γιος της αξέχαστης Αλίκης και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ: «Ο Κωνσταντίνος Καζάκος, χωρίς απολύτως κανένα λόγο, ασχολήθηκε με προσωπικές μου ασχολίες και άσκησε κριτική στο εάν έπρεπε να γράψω το βιβλίο "Έχω ένα μυστικό" και μου επιτέθηκε φραστικά δεύτερη φορά, σχετικά με την απόφασή μου να πολιτευτώ. Είναι δικαίωμά του καθενός να ψηφίζει ό,τι τον εκφράζει. Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ασχολείται με το τι κάνω εγώ, αντί να ασχοληθεί με το τι κάνει εκείνος με τα δικά του θέματα. Εγώ προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ δημόσια μαζί του, γιατί δεν μου πέφτει λόγος με το τι κάνει στην προσωπική του ζωή... Το ίδιο ισχύει και για αυτόν. Δεν τον αφορά τι κάνω στην προσωπική μου ζωή. Ας το σεβαστεί»… (markos.tv)

Paulitos