Οι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλίας τον είχαν σαν το σπίτι τους. Το πρωί ξεκινούσαν για την Καλαμπάκα, στις 11 έφταναν στην Αθήνα, έκαναν τις δουλειές τους, έβλεπαν γνωστούς και το απόγευμα γύριζαν στην Καλαμπάκα. Από εκεί με το ΚΤΕΛ επέστρεφαν στις πόλεις και τα χωριά τους.
Ιστορία
«Σιδηρόδρομοι Θεσσαλίας» (Σ.Θ.). Οι γραμμές τους ξεκινούσαν από τον Βόλο, έφθαναν στο Βελεστίνο και κατόπιν διακλαδίζονταν σε δύο μεγάλα σκέλη. Το ένα προχωρούσε βορειοδυτικά και κατέληγε στη Λάρισα. Το άλλο προχωρούσε δυτικά, διερχόταν από τα Φάρσαλα και την Καρδίτσα, συνέχιζε βορειοδυτικά, διερχόταν από τα Τρίκαλα και κατέληγε στην Καλαμπάκα. Η κατασκευή του δικτύου ξεκίνησε το 1882, δηλαδή αμέσως μετά την απελευθέρωση της Θεσσαλίας, και τελείωσε το 1886. Το μήκος της διαδρομής από Βόλο μέχρι Λάρισα ήταν 60 χιλιόμετρα και από Βόλο μέχρι Καλαμπάκα 160 χιλιόμετρα.
Γιατί κάποιοι βάλθηκαν για να διαγράψουν την ιστορία της χώρα μας, για μια χούφτα αργύρια!!!