Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Κουβέντα στην «αυλή», με την ηθοποιό Χρύσα Παπαλελούδη



«Κοιμήσου με ένα όνειρο, ξύπνα με ένα σκοπό…», τι...
πιο όμορφο θα μπορούσε ν’ ακούσει κανείς από τα χείλη ενός ανθρώπου που υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την τέχνη που λατρεύει…

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Η υποκριτική υπήρξε η μεγάλη μου κρυφή αγάπη από μικρή ηλικία. Και λέω κρυφή, γιατί για αρκετά χρόνια μέχρι και την ολοκλήρωση των σπουδών μου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, έβρισκα παράλληλα την γιατρειά μου σε θεατρικές ομάδες χωρίς να ξέρει σχεδόν κανείς τίποτα. Ώσπου η αγάπη μου αυτή με έκανε να αλλάξω εντελώς πορεία, να δώσω εξετάσεις στη δραματική σχολή και να ασχοληθώ με αυτό επαγγελματικά πλέον. Το θέατρο κατοικεί μέσα σου συνέχεια, δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό.

Τι σας έκανε να συμμετέχετε στην παράσταση «Η εκδίκηση της ηλίθιας» & ποιος είναι ο ρόλος σας σε αυτή; 
Υποδύομαι την Μίρκα, μια νεαρή γυναίκα, ένα αφελές τις περισσότερες φορές πλάσμα που γίνεται έρμαιο των καταστάσεων. Σ’ αυτό το κείμενο, μου κέντρισαν το ενδιαφέρον οι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους χαρακτήρες και το πως εξελίσσεται ο καθένας τους στην πορεία του έργου, άλλοι μέσω του ζήλου τους για την εκπλήρωση του στόχου τους και άλλοι μέσω της ευαλωτότητάς τους.


Ποιο μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
Σ’ αυτήν την παράσταση τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται...

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Αλήθεια.

Τι σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Σανίδι για μένα είναι το μέρος που διευρύνω συνεχώς τα όρια μου, που έρχομαι αντιμέτωπη με τη φύση μου, με τον εαυτό μου, με την αλήθεια, που ξεγελάω τον χρόνο, που εξερευνώ, που ταξιδεύω, που αλλάζω, που με αποδέχομαι.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Νομίζω θα επέλεγα τον αγαπημένο μου αρχαίο τραγωδό, τον Ευριπίδη και συγκεκριμένα τις Βάκχες, ένα βαθιά ψυχαναλυτικό έργο και πάντα επίκαιρο.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Ο Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Αν και δένομαι συχνά με αντικείμενα, την ενέργεια και τις αναμνήσεις που φέρουν, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο γούρι.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Κοιμήσου με ένα όνειρο, ξύπνα με ένα σκοπό.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Μη σταματάς να ονειρεύεσαι. Εμπιστεύσου τις δυνάμεις σου, υπερασπίσου τις επιλογές σου και ξεκίνα για το όνειρο.

Δείτε στοιχεία για την παράσταση: 


 (Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)