Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Κουβέντα στην «αυλή», με τις ηθοποιούς Λούλα Τριανταφύλλου & Ρόμυ Βασιλειάδη



Δύο κυρίες με έντονο το στοιχείο του καλλιεργημένου ανθρώπου...
δυο γυναίκες που γνωρίζουν τη σημασία κάθε κουβέντας που λένε, ήρθαν στην αυλή μας… αν και είχα την υποψία πως ήταν «Ύποπτες για το φόνο μου»!!!



Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Λούλα: Το τσουρέκι της μητέρας μου.
Ρόμυ: Η γεύση από το παγωτό που απολάμβανα τα καλοκαίρια μου.

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Λούλα: Εγώ. Τους μάζευα όλους και έπαιζα αποσπάσματα από ελληνικές ταινίες.
Ρόμυ: Η θεατρίνα στην οικογένεια πιστεύω πως από πάντα ήμουν εγώ.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Λούλα: Αν και ήμουν πολύ κοινωνική, πάντα απέφευγα να προβάλλω τον εαυτό μου. Ήθελα, λοιπόν, να ξεπεράσω τον φόβο μου, στο να εκτίθεμαι, και τι καλύτερο από μαθήματα υποκριτικής.
Ρόμυ: Από πολύ μικρή ηλικία αγάπησα τους ηθοποιούς, τους έβλεπα λαμπερούς και όμορφους και ήθελα να γίνω ένας από αυτούς. Πάντα τους θαύμαζα.

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση;
Λούλα: Ενθουσιάστηκα με το σενάριο και με το ρόλο που μου εμπιστεύτηκε ο σκηνοθέτης Βαλεντίνος Τσίλογλου, ο οποίος μου φάνηκε πρόκληση. Είναι ένας ρόλος διαφορετικός ως προς τον τρόπο ερμηνείας, από όσους έχω παίξει μέχρι τώρα.
Ρόμυ: Η γνωριμία μου με τον σκηνοθέτη /ηθοποιό Βαλεντίνο Τσίλογλου και το πολύ καλογραμμένο του σενάριο.


Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Λούλα: Γρήγορη πλοκή, με εκπλήξεις-ανατροπές. Καλαίσθητα σκηνικά, καθαροί ήχοι, ξεκάθαροι χαρακτήρες. Καλές ερμηνείες από όλο τον θίασο.
Ρόμυ: Καλογραμμένο κείμενο, σωστή σκηνοθεσία και ταλαντούχους ηθοποιούς.

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Λούλα: Προχωράω σιγά σιγά, με σταθερά βήματα και είμαι πολύ αισιόδοξη για το μέλλον.
Ρόμυ: Οι Έλληνες έχουμε το θέατρο στο DNA μας οπότε πιστεύω πως όσο υπάρχουν ταλαντούχοι και με πολύ όρεξη για δημιουργία άνθρωποι του χώρου μου, δεν θα επηρεάσει καμία κρίση στο να γίνονται καλές και ποιοτικές δουλειές. Ο Έλληνας "διψάει για θέατρο.

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Λούλα: Σίγουρα βοηθάει στην αρχή. Σε καθιστά γνωστό στο ευρύ κοινό. Κατόπιν, εξαρτάται αν θα φθαρείς, ανάλογα με το πώς θα το διαχειριστείς και αν έχεις ολοκληρωμένη προσωπικότητα και σταθερότητα στις απόψεις σου.
Ρόμυ: Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ταλέντου, αν υπάρχει.

Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Λούλα: Με την «Κόμισσα της Φάμπρικας»
Ρόμυ: Με την Οδύσσεια!!!!

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας έχει περιορίσει τις εξόδους του στο θέατρο;
Λούλα: Λόγω της κρίσης, προσπαθεί να βρει άλλους δρόμους έκφρασης-διασκέδασης, μέσα από δράσεις συλλόγων ή δημοτικών προγραμμάτων, ανέξοδα.
Ρόμυ: Δεν νομίζω πως έχει περιοριστεί γιατί υπάρχουν πολλά θέατρα και εναλλακτικές σκηνές που είναι για όλα τα βαλάντια.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Λούλα: Την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, γιατί περνάει δύο μηνύματα: πρώτον, μπροστά σε τυράννους, πρέπει να αντιστεκόμαστε, υπερασπιζόμενοι τις αρχές και τις αξίες μας και δεύτερον, αυτή που το λέει ήταν μια γυναίκα πρότυπο για την εποχή της, που δεν υπήρχε ισοπολιτεία μεταξύ ανδρών και γυναικών, η οποία ξεπερνάει τα δεδομένα της εποχής και υπερασπίζεται την αξία της ως γυναίκα και ως πολίτης.
Ρόμυ: Την "Άλκηστις" την τραγωδία του Ευριπίδη γιατί ο Ηρακλής κατόπιν μονομαχίας με τον Θάνατο την επαναφέρει στη ζωή.


Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Λούλα: Ο Σαίξπηρ.
Ρόμυ: Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα.

Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε ή ποιο ρόλο έχετε παίξει και σας είχε «κερδίσει»;
Λούλα: Θα ήθελα να ερμηνεύσω τον ρόλο της Becky del Paramo, από το έργο του Pedro Almodovar «Ψηλά Τακούνια»
Ρόμυ: Θα ήθελα να δοκιμάσω το εαυτό μου σε πάρα πολλούς ρόλους και να τσαλακωθώ στο έπακρον. Αυτό είναι που θα κερδίσει την ψυχή μου.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Λούλα: Ένα ζευγάρι μαύρες αντρικές κάλτσες.
Ρόμυ: Θα έλεγα πως δεν έχω γούρι, αυτό που κουβαλάω πάντα μαζί μου είναι οι γνώσεις μου και το ταλέντο μου.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Λούλα: «Σούζι, τρως. Και τρως και ψεύδεσαι»
Ρόμυ: “Έχουν γνώση οι φύλακες''

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Λούλα: «Τζένη Τζένη»
Ρόμυ: ''Στρέλλα'' του Πάνου Κούτρα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Λούλα: Για να καταφέρεις κάτι, πρέπει να δουλέψεις σκληρά. Μην βασίζεσαι μόνο στην τύχη...
Ρόμυ: Να μη σταματήσει ποτέ να ονειρεύεται και να ελπίζει…




Λούλα Τριανταφύλλου
Η Λούλα Τριανταφύλλου γεννήθηκε το 1964 στην Κόρδοβα Αργεντινής. Μεγάλωσε και ζει στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Νομικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα πολιτικών επιστημών και δημόσιας διοίκησης.
Εργάσθηκε στο παρελθόν στο Δημόσιο και στον Ιδιωτικό τομέα, όπου απασχολήθηκε κυρίως σε θέσεις δημοσίων σχέσεων. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά.
Παρακολούθησε έναν κύκλο μαθημάτων στο ''Θέατρο των αλλαγών'' το διάστημα 2015-2016. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο θέατρο.
«Ύποπτη για το φόνο μου» του Βαλεντίνου Τσίλογλου. Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής
«Δείπνο Βασιλισσών» του Βαλεντίνου Τσίλογλου. Θέατρο Life & Art.
«Δικός σου», του Γ. Αγγελίδη. Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής
«Η ψευτοϋπηρέτρια», του Πιερ Ντε Μαριβώ, σε σκηνοθεσία Ζαχαρία Ρόχα. Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής
«Για όλα φταίει ο φίλος μου», του Ευάγγελου Σαμιώτη σε σκηνοθεσία Ζαχαρία Ρόχα. Θέατρο Life & Art.
«Για όλα φταίει το Όνομα σου», σε διασκευή και σκηνοθεσία Θανάση Χλιάρα. Θέατρο Life & Art.
Έχει συμμετάσχει επίσης, στην τηλεοπτική σειρά του ANT1 «Έγκλημα και πάθος» σε σκηνοθεσία Δ. Αρβανίτη και στην ταινία «Η βαλίτσα» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κόντη.


Ρόμυ Βασιλειάδη
Η Ρόμυ Βασιλειάδη γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Αποφοίτησε από την σχολή Μαίρη Βογιατζή Τράγκα.
Ξεκίνησε στο θέατρο δίπλα στον Κώστα Μπίγαλη και τον Άγγελο Προβελέγκιο.
Αργότερα γνωρίστηκε με τον Βασίλη Τσιβιλίκα στην θεατρική παράσταση "ΘΕΛΕΙ ΤΕΧΝΗ Ο ΕΡΩΤΑΣ".
Το 2005 έκανε την πρώτη της κινηματογραφική ταινία, συμπρωταγωνιστώντας με την Μέλπω Ζαρόκωστα, σε Τούρκικη παραγωγή. Το όνομα της ταινίας "Strangers in the house".
Μετέπειτα ακολούθησε η συμμετοχή της σε Τούρκικη σειρά.
Πρωταγωνίστησε στο "Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι" με τον Άνθιμο Ανανιάδη και τώρα με τον Βαλεντίνο Τσίλογλου στην θεατρική παράσταση "Ύποπτη για τον φόνο μου ”.
Έχει κυκλοφορήσει την πρώτη της ποιητική συλλογή "ΛΑΘΗ ΣΩΣΤΑ" από τις εκδόσεις ΑΠΑΡΣΙΣ και μετά ακολούθησε το πρώτο της βιβλίο "ΠΟΡΤΑ Νο 12".

Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά