Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

25 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν την νέα χρονιά!!!


Είναι αυτές οι μέρες που οι σκέψεις βρίσκουν ένα παραθυράκι ανοιχτό και κατασκηνώνουν στο κεφάλι μας! Ερωτήσεις αθώες με απαντήσεις που μας φοβίζουν; Νομίζω πως όλες ξέρετε.
Αναρωτιέστε τι καταφέρατε τον χρόνο που πέρασε; Την βγάλατε καθαρή; Χάσατε...

κεκτημένα; Αφήσατε σχέσεις; Κάνατε σχέσεις; Σωστές ή λάθος επιλογές; Ουφ πονοκεφάλιασες;
Είναι χρήσιμο να κάνουμε μια ανασκόπηση της χρόνιας;
Μα φυσικά και είναι. Τις τελευταίες ημέρες της χρονιάς είναι χρήσιμο να αξιολογούμε τον εαυτό μας, να αναγνωρίζουμε τα καλά μας χαρακτηριστικά, και να βρούμε τρόπους έτσι ώστε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
Αυτό λοιπόν ξεκινάει με κάποιες απλές ερωτήσεις, οι οποίες στην συνέχεια θα αποτελέσουν (τουλάχιστον για εμένα και εύχομαι και για εσάς) την πανίσχυρη εκδοχή της αλήθειας, την αποδοχή και την προσωπική ανάπτυξη.


1. Τι με έκανε περήφανη μέσα στον χρόνο;
2. Πώς μπορώ να γίνω καλύτερη......(μητέρα, γυναίκα, σύντροφος κτλ);
3. Που «κολλάω»;
4. Σε τι μου «χρωστάω»;
5. Είμαι παθιασμένη με την καριέρα μου;
6. Τι μαθήματα πήρα;
7. Πώς είναι τα οικονομικά μου;
8. Πώς «ξόδεψα» τον ελεύθερο μου χρόνο;
9. Πόσο φρόντισα την ψυχική, σωματική & πνευματική μου υγεία;
10. Ποιες δουλειές κατάφερα να τελειώσω;
11. Μήπως ήμουν απόλυτη;
12. Μήπως τεμπέλιασα υπερβολικά;
13. Έκανα θυσίες για άλλους;
14. Επέτρεψα τον φόβο ή τις αποτυχίες να με απογοητεύσουν;
15. Τι έκανα με την αυτοεκτίμησή μου;
16. Πότε αισθάνθηκα πολύ καλά;
17. Κέρδισα σεβασμό από τους άλλους;
18. Πώς μπόρεσα να βελτιώσω τις σχέσεις μου;
19. Μήπως υπήρξα άδικη με κάποιους ανθρώπους;
20. Ποιον πρέπει να συγχωρήσω;
21. Ποιες συνήθειες θέλω να σταματήσω;
22. Ποιες νέες δράσεις πρέπει να ξεκινήσω;
23. Πώς μπορώ να είμαι καλή με τον εαυτό μου;
24. Πόσες φορές θύμωσα με τον εαυτό μου αλλά και με τους άλλους χωρίς λόγο;
25. Πώς θα αλλάξω όλα τα παραπάνω;  (staxtopouta, tsardaki)