Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

«Το Θερινό Ηλιοστάσιο»… στην προθήκη της αυλής μας!!!


‘’Έστρεψα το κεφάλι προς το υπόλοιπο σώμα μου. Μια...
λευκή σκιά έλαμψε στα μάτια μου και μια μακριά ουρά τινάχτηκε απ’ το κορμί μου. Κούνησα το κεφάλι μου τρομαγμένη δεξιά-αριστερά, στο μυαλό μου δε χωρούσε όλο αυτό που βίωνα.
...Τότε κατάλαβα τον λόγο που γεννήθηκα με τα περίεργα ασημί μαλλιά, τώρα συνειδητοποιούσα την απόλυτη αρμονία στο όλο σύνολο. Κι εκεί που άλλοτε πονούσα και το κάψιμο μ’ έκοβε κομμάτια, μια δροσιά με ανακούφιζε σαν γαλήνια ανοιξιάτικη αύρα.’’
Ο Λεωνίδας Σείριος δεν μπορεί να συμβιβάσει τους δυο εαυτούς του στο ανθρώπινο σώμα του. Επιτυχημένος δικηγόρος, πρωτότοκος γιος του Ωρίωνα Σείριου, σύντομα θα ηγηθεί της Φυλής των Λεόντων που ακόμη ψάχνει το ιερό δισκοπότηρο για να κυριαρχήσει.
Η Λευκή είναι 25 ετών και σχεδόν δυστυχισμένη μέχρι τη μέρα που ο Λεωνίδας θα τη συναντήσει και θα ανακαλύψει πως κι αυτή κουβαλάει κάτι παραπάνω μέσα της, πέρα από το κορίτσι με τα ολόλευκα μαλλιά.
Κανείς δεν είναι τόσο ανθρώπινος όσο πίστευε. Κανείς δε θυσίασε τόσα πολλά για τη αγάπη και την οικογένεια… Και ποτέ ο πειρασμός για την αιωνιότητα δεν ήταν τόσο μεγάλος…


Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΓΡΑΦΗΜΑ
https://grafima.com.gr/%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF/