Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Εγώ θα κόψω το κρασί… αν Αλέξη μου λογικευτείς!!!


Με όλο το σεβασμό στο λαϊκό άσμα και στους δημιουργούς του, ας μου...
επιτραπεί να κάνω μια μικρή «διασκευή» στους στίχους, διαμαρτυρόμενους σε αυτούς που μας στερούν ένα από τα πλούσια αγαθά μας…

Παραπονιέσαι ότι έγινα μπεκρής
κι ας φταις που με τους φόρους έχω πιάσει το ποτήρι
όμως αν θέλεις για να το κόψω το κρασί
θα πρέπει να λογικευτείς και τότε εγώ θα σ’ κάνω το χατίρι

Εγώ θα κόψω το κρασί
για σένα αμούστακο και δειλό παιδί
εγώ θα κόψω το κρασί
για σένα μόνο
αφού στο κόμμα σου αυτό
πίστεψα ότι μπορώ να βασιστώ
απ’ τα λαμόγια να σωθώ
να ξαναζήσω

Εγώ θα κόψω το κρασί
αφού το θέλησες Αλέξη μου εσύ
λόγω τιμής ποτέ μου πια
δεν ξαναπίνω
εγώ θα κόψω το κρασί
αλλά βοήθα με κι εσύ
απ’ το υστέρημά μου να μη σου δίνω
γιατί σβήνω

Κάθε ποτήρι σαν το πίνω μοναχός
σκέφτομαι πως έριξα λάθος τη ζαριά
φαρμάκι γίνεται ο καημός
μ΄ εκείνους να που παίρνουνε το βιός και τη λευτεριά

…αχ, βρε Αλέξη δειλούς είχαμε, μέχρι και κότες. Εσύ όμως κοίτα να λογικευτείς αν δεν θες να μείνεις στην ιστορία ως προδότης και ληστής απ’ τα παιδιά μας!!!


ΠΑ