Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Ιεροκλής Μιχαηλίδης: «Μόλις διάβασα το σενάριο του “Κάνε γονείς να δεις καλό”, είπα αμέσως ναι»



Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης θα πρωταγωνιστεί στη νέα...
κωμική σειρά του ΑΝΤ1 «Κάνε γονείς να δεις καλό» και σε συνέντευξή του μίλησε για τον ρόλο του και την υπόθεση της σειράς.

Πώς προέκυψε η πρόταση για τη σειρά «Κάνε γονείς να δεις καλό»;
Οι σεναριογράφοι είναι φίλοι μου, έχουμε συνεργαστεί και κατά το παρελθόν και είναι πολύ καλοί σ’ αυτό που κάνουν. Μου έδωσαν το σενάριο, το διάβασα και είπα αμέσως το «ναι».

Και ο ρόλος που υποδύεστε;
Πρώτη φορά παίζω έναν τέτοιο ρόλο. Υποδύομαι έναν παππού, έναν λαϊκό χαρακτήρα, οδηγό τουριστικού λεωφορείου, με καταγωγή από τον νομό Τρικάλων. Είναι παντρεμένος, 35 χρόνια, με δύο παιδιά και εγγόνια και αποφασίζει να ζήσει μόνος του. Συγκατοικεί με την κόρη του και βάζει σε μπελάδες τα παιδιά του. Είναι κάτι που το βλέπουμε γύρω μας και έχει σχέση με την κρίση του μεσήλικα.

Η συνεργασία σας με την Ελένη Καστανή ήταν μια ευτυχής στιγμή;
Ευτυχέστατη, την εκτιμώ βαθύτατα και τη θεωρώ σπουδαία ηθοποιό. Έχουμε προσπαθήσει κι άλλες φορές να παίξουμε μαζί στο παρελθόν, αλλά δεν τα καταφέραμε. Τελικά ήρθε η ώρα να συμπρωταγωνιστήσουμε ως ζευγάρι και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γι’ αυτό.

Η κωμωδία τελικά είναι ένα δύσκολο είδος;
Έχει τους δικούς της κώδικες, τις δικές της κρυφές δυσκολίες. Εγώ, που δεν θεωρώ τον εαυτό μου κατεξοχήν κωμικό ηθοποιό, ομολογώ, ότι έχω ένα επιπλέον τι δεν πάει καλά είναι Αναγκασμένοι να το κόβουν.

Πηγή: tv έθνος, 24wro.com.gr