Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

«Αλκυονίδες ψυχές»… στην προθήκη της αυλής μας!!!

...με τη «φωνή» & την υπογραφή της Μαίρης


Στις Αλκυονίδες ψυχές προσπάθησα να νικήσω τον φόβο μου και τον πόνο μου για την απουσία και τον θάνατο αγαπημένων μου προσώπων. Επίσης...

θέλησα να δείξω την δύναμη και την αντοχή του έρωτα εκείνου, του έρωτα που πρώτα από όλα νιώθει η ίδια ψυχή. Και αυτό το βιβλίο βασίζεται σε προσωπικά μου βιώματα τα οποία έχω περάσει λίγο πολύ σε όλους τους ήρωες μου μα περισσότερο στην Αλκυόνη Παλαιολόγου.
Η αφορμή για να διαδραματίσω την ιστορία μου στην Κάτω Ιταλία και στην Πρίγκηπο στάθηκαν άνθρωποι που μου μίλησαν για τους τόπους τους και για τους δεσμούς αγάπης που έχουν για την Ελλάδα. Επίσης προσπάθησα να αποδώσω το πώς συμβαίνουν κάποιες φορές ίδιες ακριβώς καταστάσεις σε ανθρώπους που δεν γνωρίζονται καν, την ίδια ακριβώς στιγμή και σε διαφορετικούς τόπους. 
Το μήνυμα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που αντέχουν τους χειμώνες της ζωής τους, που ξεπερνούν τα απωθημένα τους και προχωράνε μπροστά με πυξίδα την αγάπη κι ανθίζουν ξανά και ξανά σαν αλκυονίδες ψυχές.