Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

«Το κρεσέντο ενός κύματος»… στην προθήκη της αυλής μας!!!

...με τη «φωνή» & την υπογραφή της Μαίρης



Στο κρεσέντο ενός κύματος, οι ήρωες μου είναι τρεις. Η Ζέτα, ο Πέτρος και η Εύα και το βιβλίο μου βασίζεται σε πραγματική προσωπική μου ιστορία και σε δικά μου βιώματα. Στο κρεσέντο...

εγώ είμαι η Εύα Τριανταφύλλου και η Ζέτα και ο Πέτρος ήρθαν στη ζωή μου κάποιον Απρίλη και από εκείνον τον Απρίλη και μετά έζησα μαζί τους πολλές καταστάσεις κι ένιωσα αμέτρητα συναισθήματα στον υπερθετικό βαθμό αντιμετωπίζοντας συνάμα και πολλά διλήμματα.
Πλέχτηκαν στις καρδιές μας παιχνίδια της μοίρας, η φιλία που πότε γινόταν αγάπη και πότε έρωτας. Το καλοκαίρι του 2012 ένιωσα την ανάγκη για δικούς μου λόγους να καταγράψω όσα έζησα χωρίς να έχω κατά νου ότι θα γινόταν βιβλίο. Και να που έγινε. Το μήνυμα του κρεσέντου είναι ότι ναι όσο δύσκολα κι αν περάσαμε όσο κι αν πληγωθήκαμε τελικά υπάρχει αληθινή αγάπη και φιλία και η ζωή σκάρτα παιχνίδια δεν στήνει ποτέ και είναι κρίμα να την πνίγουμε με παράπονα και απαιτητικές επιθυμίες. Εκείνη ξέρει καλύτερα πότε και πως θα μας φέρει ανθρώπους που ταιριάζουν στην ψυχή μας.