Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ο Μάρκος Σεφερλής... με εκπομπή στο Mega!!!


Αποκάλυψε πώς το Mega τον θέλει στο δυναμικού και την επόμενη σεζόν. Ο λόγος για τον Μάρκο Σεφερλή που μετά την συμμετοχή του στο «Just The Two Of Us» ετοιμάζεται να γίνει παρουσιαστής ενός δικού του σόου...


«Όχι γιατί πολύ συχνά φιλοξενούμαι σε κάποια εκπομπή.  Μου έχει λείψει το να κάνω κάτι διαφορετικά. Κι όταν ένιωσα πως είναι π κατάλληλη στιγμή, δέχτηκα να συμμετάσχω στο σόου», λέει σε συνέντευξή του στο περιοδικό tvbox.

«Τα τελευταία χρόνια σε κάθε τηλεοπτικό σόου το όνομα μου ακουγόταν συνέχεια έως και λίγο πριν από την πρεμιέρα, ασχέτως που είχα απαντήσει αρνητικά, Η διαφορά είναι πως το ΜΕGΑ, μου πρότεινε και περαιτέρω συνεργασία για την ερχόμενη σεζόν, την παρουσίαση ενός δικού μου σόου, Όχι τηλεπαιχνίδι αλλά μια εκπομπή με κόσμο στο πλατό, ώστε να μπορώ να έχω την επικοινωνία με το κοινό, όπως στο θέατρο», αποκαλύπτει χαρακτηριστικά ο γνωστός κωμικός ηθοποιός για τα μελλοντικά του σχέδια στο μεγάλο κανάλι... (iapopsi)