Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Σαν το φούρνο του Χότζα …

Οι φιλοσοφίες του Μπάμπης 



Το λέει ο Μπάμπης, το πρόβλημα μας , αυτό το οικονομικό , είναι σαν το φούρνο του Χότζα . Τι έχουνε κάνει δηλαδή ; το έχουνε βάλει πάνω σε ένα κάρο κι ο καθένας το δικό του χαβά !Αλλά ο φούρνος είναι αναμμένος και περιμένει να δουλέψει, το ζυμωμένο ψωμί περιμένει να μπει στο φούρνο κι ο κόσμος περιμένει κι αυτός να ψηθεί το ψωμί για να φάει ! Κι οι φουρναραίοι τσακώνονται από πού πρέπει να …φουρνίσουν. Από αριστερά ; Από δεξιά ; Από κέντρο δεξιά ή κέντρο αριστερά ; Σοσιαλιστικά ή φιλελεύθερα ; Και δεν συμφωνούν με τίποτα, διότι , σου λέει ο ένας, εγώ έχω τη σωστή άποψη , διότι έχω και πρόγραμμα – δος μου μια ψήφο ! - , όχι λέει ο επόμενος που επιμένει ότι τα πράματα είναι αλλιώς, και πάει λέγοντας. Κι εμείς , απέναντι από το φούρνο να …καιγόμαστε !
- Τι  θα γίνει Ιουλία ; τη ρωτάει 
- Ένα έχω να σου πω και να το θυμάσαι κι ο φούρνος να βγάλει ψωμί, το βλέπω, εμείς, και πάλι, νηστικοί θα μείνουμε !

(από το συγγραφέα του βιβλίου «η ζωή αστειεύεται», εκδ. Περίπλους, ΝΙΚΟ Κ. ΜΟΥΛΙΝΟ)