Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Βάνα Μπάρμπα: "Εμένα το ταλέντο μου είναι το στήθος μου"!!! (βίντεο)



Το βιβλίο που θα βρίθει πικάντικων λεπτομερειών, η Βάνα θα παραδέχεται πως έχει δοκιμάσει...

όλα τα είδη ναρκωτικών, πως θα έκανε έρωτα με γκέι ενώ όπως λέει η ίδια: "Εμένα το ταλέντο μου είναι το στήθος μου".
"Θα περιγράψω όλη την ιστορία της ζωής μου και νομίζω ότι, κάποια κομμάτια της που δεν τα ξέρει ο κόσμος, θα σοκάρουν. Πιστεύω ότι η ζωή μου έχει τόσο ενδιαφέρον που από μόνη της αποτελεί περιουσία για μένα" είχε δηλώσει η ίδια πριν λίγους μήνες.
Πλέον, η ημερομηνία έκδοσης της αυτοβιογραφίας της μοιάζει να έρχεται ακόμη πιο κοντά.
Όλα αυτά σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού "CIAO" που τονίζει ότι η ηθοποιός αναφέρεται στους ισχυρούς άντρες που πέρασαν από το κρεβάτι της και την σεξουαλική παρενόχληση που είχε δεχθεί από καναλάρχη... (kamarinia)