Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Ζέτα Δούκα! Το κάνει... διαβάζοντας βιβλία!!!



Άκρως απολαυστική και αποκαλυπτική ήταν η Ζέτα Δούκα στην χθεσινή εμφάνισή της...

στο "Βράδυ". Εκεί που μίλησε -μεταξύ άλλων- για την ηλικία της, το πότε πρωτοέκανε έρωτα και τι έμαθε διαβάζοντας το 50 αποχρώσεις του γκρι.
«Και εγώ στα 15 1/2 μου ξεκίνησα την ερωτική μου ζωή. Και όχι, δεν ήμουν 'ξεπεταγμένη'». Αυτό δήλωσε η Ζέτα Δούκα στον Πέτρο Κωστόπουλο όταν εκείνος ανέφερε ότι αυτή είναι η ηλικία που σύμφωνα με τις έρευνες δραστηριοποιούνται σεξουαλικά τα νέα παιδιά.
Προσθέτοντας πως «Γενικώς στην ζωή μου προσπαθώ τα πράγματα που μου αρέσουν ή με έλκουν, να τα κάνω την στιγμή που τα θέλω. Οπότε επειδή εκείνη την περίοδο ένοιωσα ότι θέλω να μοιραστώ αυτή την εμπείρια με τον φίλο μου το έκανα πολύ ωραία».
Όσον αφορά το αν το είπε στους γονείς της, η 37χρονη ηθοποιός απάντησε με χιούμορ «Όχι, τότε δεν το είπα στην μαμά μου. Το λέω τώρα. Όσον αφορά τον μπαμπά μου, 'Μπαμπά, ακόμη είμαι παρθένα'».
Εξίσου πικάντικη ήταν η στιχομυθία σχετικά με τις τρεις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής της. Με την ηθοποιό να δηλώνει «Τα ταξίδια, τα βιβλία και οι άνθρωποι που μπορούν να ταξιδέψουν τα ονειρά μου, τα σχέδιά μου και τις σκέψεις μου», τον παρουσιαστή να ρωτάει «Άρα το σεξ το τοποθετείς κάτω από τα βιβλία;» και την Ζέτα Δούκα να απαντά «Μπορείς να κάνεις σεξ διαβάζοντας ένα ωραίο βιβλίο. Ή ένα ωραίο βιβλίο να σου προκαλεί διάθεση για σεξ (...) Πρόσφατα διάβασα τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι. Μου άρεσε αυτή η ιστορία και γενικώς αυτά που περιγράφει. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχουν κώδικες σαδισμού. (...) Ναι, όλο και κάποιο μάθημα πήρα».
Στα πλαίσια της ίδιας εμφάνισης η Ζέτα Δούκα μίλησε για τα εκτός Ελλάδας σχεδιά της, την νευρική ανορεξία που είχε περάσει, ενώ δεν δίστασε να κάνει και επίδειξη γιόγκας... (parapolitika)