Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Στην prime time «σφάζονται» πρότζεκτ… και παρουσιαστές!!!



Το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός είναι δυνατός...
τη φετινή σεζόν, είναι γνωστό. Το ότι υπάρχουν, όμως, ξεκάθαρα νικητές που χαμογελούν πλατιά και «τρίβουν» τα χέρια τους με τα νούμερα που κρατούν στα χέρια τους αποδεικνύεται από τα ραβασάκια της Nielsen.

Το ενδιαφέρον, ειδικά, γίνεται μεγαλύτερο στην prime time ζώνη, όπου η διαφημιστική αξία είναι σαφέστατα μεγαλύτερη. Έτσι, οι καλές αποδόσεις φέρνουν χαμόγελα στα στελέχη, ενώ οι κακές γκρίνιες και πολλά λόγια.

Από τους μεγάλους νικητές της χρονιάς είναι οι σειρές του Alpha. Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, έχει δημιουργηθεί ένα απόρθητο κάστρο, μεταξύ 21.00 και 24.00, από Δευτέρα έως και Πέμπτη, που χαρίζει πρωτιές στο κανάλι της Κάντζας. Το «Τατουάζ» που παίζει από Δευτέρα έως και Πέμπτη στις 22.00, το «Σόι» και το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», που προβάλλονται Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00 και Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00, αντίστοιχα, κάνουν και φέτος το θαύμα τους.

Συγκεκριμένα, για την εβδομάδα που προηγήθηκε, το «Σόι» σημείωσε 24,2% στο σύνολο τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου και 22% την Τρίτη, ενώ το «Τατουάζ» άγγιζε το 24,8, το 22,8%, το 25,3% και το 24,9% στις ημέρες προβολής του. Με φόρα, όμως, έχει έρθει και η «Μουρμούρα» που συγκέντρωσε στο σύνολο 22,9% και 19,8%, την περασμένη Τετάρτη και Πέμπτη.

Ο Σκάι, με τη σειρά του, δίνει ψήφο εμπιστοσύνης και πάλι στα σόου, με το «Ελλάδας έχεις ταλέντο» και «Voice» να συντροφεύουν τους τηλεθεατές. Με το πρώτο να εμφανίζεται, φέτος, με χαμηλότερα αλλά ικανοποιητικά ποσοστά, τη Δευτέρα συγκέντρωσε 20,1% στο σύνολο και 16,7% στο δυναμικό κοινό. Το «Voice» ζορίζει ιδιαίτερα τους αντιπάλους, σημειώνοντας την Τρίτη 9 Οκτωβρίου 23,3% στο σύνολο και 23,1% στο δυναμικό, την Τετάρτη 23,3% και 28% και την Πέμπτη 23,2% και 24,6%. Έλενα Παπαρίζου, Σάκης Ρουβάς, Κωστής Μαραβέγιας και Πάνος Μουζουράκης πετυχαίνουν το στοίχημα και, σίγουρα, αποτελούν έναν από τους νικητές της χρονιάς.

Το «Next top model» κερδίζει στο Twitter
Το ριάλιτι μόδας του Star πολυσυζητήθηκε, σχολιάστηκε και κατάφερε να κερδίσει το δικό του μερίδιο τηλεθέασης. Πλέον, βγάνουν στον αέρα δύο επεισόδια, τη Δευτέρα και την Τρίτη, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει η συνέχεια όπου οι 25 καλλονές θα πρέπει να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι.
Την περασμένη Δευτέρα, το «Next top model» έφτασε το 14,7% στο σύνολο και το 22,6% στο δυναμικό, ενώ την Τρίτη 14,5% και 22,9%. Βέβαια, η απήχηση που έχει στα social media και ειδικά στο Twitter είναι μεγάλη, με τα σχόλια των χρηστών του διαδικτύου να παίρνουν φωτιά και να μετατρέπουν το ριάλιτι σε ένα από τα trends της βραδιάς.

Ο Ant1… στην αναμονή
Το κανάλι του Αμαρουσίου περιμένει κάτι από αυτά που είχε σκεφτεί και προγραμματίσει να κάνει την ανατροπή. Οι σειρές του στην prime time, «Επιστροφή», «Πέτα τη Φριτέζα» καταφέρνουν να μένουν με το κεφάλι ψηλά και να κάνουν τηλεθεάσεις που φτάνουν μέχρι και το 18%, με τη δεύτερη να έχει αποσπάσει ιδιαιτέρως καλές κριτικές για το σενάριο και το κάστινγκ της. Τον ίδιο δρόμο, βέβαια, δεν ακολουθούν τα σίριαλ «Κάνε γονείς να δεις καλό» και «Έγκλημα και πάθος», που δεν έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον.
Το «Nomads-Μαδαγασκάρη», που βγήκε στον αέρα την Πέμπτη στις 20.45, ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του σταθμού, δεν έκανε την έκπληξη με τις «πτήσεις» του στους πίνακες της Nielsen να έχουν σκαμπανεβάσματα. 16,8% στο σύνολο και 17,7% στο δυναμικό ήταν το αποτέλεσμα, με τη συνέχεια να έχει ενδιαφέρον.
Στους χαμένους του καναλιού του Αμαρουσίου, ο Γιώργος Μαυρίδης με το «Beat Buzzer» του, που σίγουρα γίνεται για καλό σκοπό αφού τα έσοδα διατίθενται για φιλανθρωπικό σκοπό, όμως η τηλεθέασή του είναι κάτω από τη βάση. Αν και φήμες τον ήθελαν να κόβεται, φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το επόμενο διάστημα… (reader.gr)