Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

«Δεν πειράζει. Εγώ θα συνεχίσω να κάνω αφιερώματα στους λίγους που με παρακολουθούν...»



Ο Γιάννης Πετρίδης απαντάει σε αυτούς που αρέσκονται...
να εκτονώνονται στα social media...
Ευτυχώς που κάθε μέρα έχω να κάνω τόσα πολλά ακούγοντας μουσική, βλέποντας ταινίες και σειρές και ετοιμάζοντας την εκπομπή κάθε απόγευμα και την Κυριακή στο Kosmos FM, που δεν μου μένει ούτε λεπτό, να περιδιαβώ τα social media.
Παραμένω ακόμα οπαδός του έντυπου Tύπου και μόνο ελάχιστες πληροφορίες από μεγάλα site του εξωτερικού με ενδιαφέρουν. Έχουμε γράψει δεκάδες φορές, ότι το Facebook δεν είναι προσωπικό, αλλά fan page. Ποτέ δεν είχα προσωπικό Facebook και ούτε θα έχω στο μέλλον, από καθαρά ιδεολογικό λόγο που έχει σχέση με τον τρόπο που επιβλήθηκαν όλα αυτά.
Το Facebook, διαχειρίζεται εξαιρετικά, ο Κώστας Ζουγρής, τον οποίο εμπιστεύομαι, αλλά και μία ομάδα παιδιών που εκτιμώ τις γνώσεις τους. Εσείς συνεχίζετε να μου αποδίδετε ότι είμαι υπεύθυνος ακόμα και για την... ανακοίνωση του Ολυμπιακού και κάθε τι που γράφετε στο site και στο facebook, είτε είναι καλό είτε άσχημο.
Μας κατηγορείτε για διάφορες αναρτήσεις όπως τα ζώδια, που είναι αυτονόητο ότι είναι αναδημοσίευση, λες και με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε ότι είσαστε σούπερ κουλτουριάρηδες, και όταν γράφω ένα άρθρο για τη μουσική όποτε έχω καιρό ή τον κινηματογράφο, οι επισκέψεις είναι ελάχιστες μπροστά στις χιλιάδες που παίρνουν αυτά τα θέματα που ενοχλούν μερικούς.
Η μουσική εδώ και χρόνια δεν εμπνέει πια τους νεότερους. Ένα site μόνο για μουσική στην Ελλάδα, δεν έχει καμία απολύτως τύχη.
Δεν πειράζει. Εγώ θα συνεχίσω να κάνω αφιερώματα στους λίγους που με παρακολουθούν στο ραδιόφωνο, όπως για τον Alexander Desplat σήμερα ή τους Fall, τον Ryuichi Sakamoto, την Etta James και όλα τα άλλα που μπορείτε να βρείτε on demand στο site της ΕΡΤ.
Είμαι σίγουρος, ότι κανένας από αυτούς που μου καταλογίζουν, ακόμα και την ανακοίνωση που έβγαλε η διοίκηση του Ολυμπιακού, δεν ξέρει τι ακριβώς κάνω σήμερα στο ραδιόφωνο. Ούτε ποτέ ήξερε ποιος έκανε γνωστούς στην Ελλάδα τους Tuxedomoon, τους Residents, την Factory ή την Rough Trade. Το μόνο που ξέρουν είναι ότι παίζω U2. Λες και οι U2 είναι ένα τυχαίο περιστασιακό group.
Συνεχίστε να εκτονώνεστε.

Υ.Γ Για να γράφω όλα αυτά που δημοσιεύονται στο site και στο Facebook εγώ, θα έπρεπε να ήμουν κλωνοποιημένος... (e-tetradio.gr)