Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Τι δεν πρέπει να πείτε ποτέ σε μια έγκυο!!!


Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος που επηρεάζει αρκετά τις ορμόνες της γυναίκας. Η κυκλοθυμία, τα ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα και η ευσυγκινησία είναι αρκετά συχνά...

φαινόμενα!.
Επηρεάζεται πολύ εύκολα για αυτό είναι προτιμότερο να μην της λέτε φράσεις που μπορεί να την «πειράξουν».
Δείτε μερικές φράσεις που πρέπει να αποφεύγονται:
1. Πω, πω, έχεις πάρει πολλά κιλά. Πως θα τα χάσεις;
2. Εγώ στην ηλικία σου είχα πέντε παιδιά.
3. Άλλος κανείς δεν έκανε, μόνο η Μαριώ τον Γιάννη (όταν καυχιέται συνεχώς για το μωρό που θα κάνει).
4. Εμένα μια φίλη μου γέννησε και το μωρό της αμέσως αρρώστησε.
5. Έχω ακούσει ότι η φίλη μου, έπαθε .... όταν γέννησε.
6. Τι νεύρα είναι αυτά; Κι εγώ ήμουν έγκυος αλλά δεν έκανα κι έτσι. 
7. Αυτό δεν γίνεται έτσι, αλλά έτσι!
8. Δεν κοιμάσαι καλά; Που να γεννήσεις κιόλας.
9. Ο τοκετός ήταν ό,τι πιο οδυνηρό έχω ζήσει.
10. Εννοείται πως θα θηλάσεις, έτσι;
11. Εγώ γυμναζόμουν πολύ στην εγκυμοσύνη κι ας ήμουν πιο αδύνατη από εσένα.
12. Γέννησα σε 15 λεπτά επειδή είχα καλή φυσική κατάσταση.

13. Η γυναίκα του φίλου μου γέννησε το παιδί της με την τάδε αρρώστια, πάθηση. Ας ελπίσουμε να μη συμβεί το ίδιο και στο δικό σου... (mothersblog)