Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Η Έλενα Μακρυγιάννη-Βρυωνίδου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Δεν σταματάει ποτέ να ονειρεύεται η Έλενα, όπως και δεν θέλει με τίποτα...
να χάσει το χαμόγελο και την ελπίδα από τη ζωή της, κομμάτια που αν τα ταιριάξεις με το συγγραφικό της ταλέντο, θα καταλάβεις τι είναι αυτό το διαφορετικό που έχει και σε μαγεύει…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Η ανεμελιά, οι ατέλειωτες ώρες παιγνίδι με την αγαπημένη μου φίλη, τα μεσημέρια της Κυριακής, οι βόλτες με την οικογένεια και πάνω από όλα η λατρεμένη μου γιαγιά.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών , ποιος ήταν; Δεν ήταν μόνο ένας. Ξεχώριζα την πεντάμορφη και το τέρας, την σταχτοπούτα, την χιονάτη και το κοριτσάκι με τα σπίρτα. Λατρεύω τα παραμύθια ακόμα και σήμερα.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Σίγουρα ναι. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν αλλά δεν ξεχνώ εύκολα.

Ποιο θεωρείτε ως θείο δώρο στον χαρακτήρα σας; Την αγάπη μου για όλο τον κόσμο.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Η ανυπομονησία. Μεταξύ άλλων είμαι ξεροκέφαλη και πεισματάρα.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Δεν θα την καλόπιανα.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Με χίλιους τρόπους, με λόγια και με πράξεις, με χαμόγελο.  

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Βεβαίως και υπάρχει, αν και στην πραγματικότητα είμαι καλύτερη στο να συμβουλεύω τους άλλους, παρά τον εαυτό μου, περί αισιοδοξίας.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Με την συγγραφή, την δουλειά μου, τους φίλους μου και την οικογένεια μου.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Είναι πολλές. Μία  που λατρεύω είναι η Αλίκη στο ναυτικό.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Δεν έχω κάποιο γούρι , αλλά λατρεύω τα καρουζέλ και τις χιονόμπαλες.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα; Κάτι που με εκφράζει, θα έλεγα πως είναι πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Δύσκολο αλλά και πολύ σημαντικό γιατί έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν απόψεις και συμπεριφορές.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει; Πιστεύω πως στην πραγματικότητα  η εξουσία δεν μπορεί να φιμώσει τις τέχνες και πως αν αυτό συμβαίνει σε κάποιες εποχές είναι περισσότερο από ανικανότητα, αλλά οι τέχνες αργά ή γρήγορα βρίσκουν τον δρόμο να ανθίζουν.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων; Η συμπεριφορά που τον διακατέχει σε καιρό ειρήνης, αυτή της διχόνοιας, της ανημποριάς, του ωχαδελφισμού και του βολέματος σε αντίθεση με τη δύναμη και το μόνοιασμα όταν κινδυνεύει και απειλείται ως έθνος.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή; Ένα νόμο με πιο αυστηρές ποινές για τους παιδεραστές και αυτούς που κακοποιούν τις γυναίκες και τα παιδιά.

Αν μια κακιά μάγισσα σας έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Χαριτολογώντας θα πω, γάτα, που θα ζούσε στη ζεστασιά ενός σπιτιού με χάδια και αγκαλιές.

Πιστεύετε στα όνειρα; Βεβαίως. Χωρίς όνειρα δεν υπάρχει ζωή.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή τι θα του λέγατε; Να αγαπά τους ανθρώπους και να μη σταματήσει ποτέ να ονειρεύεται.

 
Γεννήθηκα στη Λεμεσό της Κύπρου το1968. Έχω σπουδάσει ψυχολογία. Είμαι παντρεμένη και μητέρα  δύο παιδιών.
Εργάζομαι στο χώρο της υγείας με νεογέννητα σ ΄ ένα πρόγραμμα για την νεογνική βαρηκοΐα.
Ασχολούμαι με τη συγγραφή τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Τον Νοέμβριο του 2014 κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα με τίτλο «Tα τσαλακωμένα φτερά της πεταλούδας» από τις εκδόσεις Ηλίας Επιφανίου.
Το φθινόπωρο του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο μου.  Η συγγραφή είναι πλέον για εμένα  αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)