Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Ο Αλέξανδρος Βλαχιώτης απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Αποδεχόμενος την πρότασή μας για κουβέντα στην αυλή, δεν άργησε...
να μας φανερώσει πόσο επίμονος είναι σε αυτό που θέλει να κάνει, αλλά και πόσο καλά γνωρίζει τις ανάγκες και τις θυσίες που πρέπει να κάνει ένας δημιουργός, ώστε να συνεχίσει το έργο του…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Η ηρεμία και η ασφάλεια.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Αν και διάβαζα παραμύθια, μου άρεσαν πολύ οι ήρωες του Ντίσνευ.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Ναι.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Την επιμονή μου να κάνω πράξη όσα αγαπώ.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Ότι κάποιες φορές, εξαιτίας της υπεραισιοδοξίας μου, δρω παρορμητικά. Αν και τα
τελευταία χρόνια έχω μάθει να το ελέγχω.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Πιστεύω, ότι μέχρι ενός σημείου, φτιάχνουμε οι ίδιοι τη μοίρα μας.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με όλο μου το είναι.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Ναι.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με τη συγγραφή του καινούργιου βιβλίου μου.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Η οδύσσεια ενός ξεριζωμένου (1969).
Λευτέρης Δημακόπουλος (1993).

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς να το κάνεις. (Ουώλτ Ντίσνεϋ).
Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα ξαναχρειαστεί να δουλέψεις στη
ζωή σου. (Κομφούκιος).

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Αβέβαιο.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις
στηρίξει;
Πιστεύω ότι σε απολυταρχικά καθεστώτα, η εξουσία στην προσπάθεια επιβολής της,
φιμώνει τις τέχνες. Στη δημοκρατία υπάρχει μεν ελευθερία λόγου, αλλά λόγω γραφειοκρατίας και άλλων παραγόντων οι τέχνες δεν προωθούνται όσο θα έπρεπε.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα
χέρια των άλλων;
Δεν πιστεύω ότι οι Έλληνες αφήνουμε την τύχη μας στα χέρια άλλων.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε
εφαρμογή;
Θα εστίαζα στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Αν μια κακιά μάγισσα σας έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Ο γλάρος Ιωνάθαν.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Πιστεύω στα όνειρα που κάνω, όταν είμαι ξύπνιος.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Ότι δεν αξίζει να θυσιάζει τα όνειρα του.



Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1977.
Είμαι πτυχιούχος πληροφορικής και έχω εκδώσει τρεις ποιητικές συλλογές.
Η πρώτη το 1997 με τίτλο: Magnum, στις εκδόσεις: Χώρος Ποίησης Σικυώνιος.
Η δεύτερη το 2014 με τίτλο: Η φαντασία ελεύθερη πετά (Free Edition).
Η τρίτη το 2015 με τίτλο: Στου αιώνα μου το θαύμα (Free Edition).
Συμμετέχω, σε μία ποιητική ανθολογία με τίτλο: Ταξίδια πολύτιμα του νου, στις εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ.
Εκτός από ποιήματα, γράφω μικρές ιστορίες και σενάρια. Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και την παραγωγή βίντεο.
Περισσότερες δουλειές μου θα βρείτε στα ιστολόγια μου: Στιχοποιήματα και κείμενα (blogspot) (Top blogs), Στιχοποιήματα και κείμενα (Top blogs), στο κανάλι μου Youtube Alexandros Vla.

Στο Facebook: Alexandros Vla και στο google+: Alexandros Vla.