Σάββατο 23 Μαΐου 2015

O Χρήστος Ε. Αναστασόπουλος απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ο Χρήστος, είναι ο ορισμός του ανθρώπου που δεν μασάει τα λόγια του και έχει το σθένος να λέει τα πράγματα με τ’ όνομά τους, που έχει το χάρισμα να διαγράφει την αρνητική πλευρά των πάντων, αλλά και να καταδικάζει την αχαριστία…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Οι άνθρωποι που δεν είναι πλέον στη ζωή μου.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο κακός ο λύκος! Μόλις εμφανιζόταν αποκτούσε νόημα για μένα το παραμύθι.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Πάντα! Κοιμάμαι καλύτερα τα βράδια.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Ό,τι δεν βλέπω πουθενά την αρνητική πλευρά των πραγμάτων.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Εμπιστεύομαι τους πάντες και μετά πληγώνομαι.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Εγώ ορίζω τη μοίρα μου και τα πηγαίνω υπέροχα μαζί της!

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Δημιουργώ ήρωες και τους αφιερώνω σε αυτούς που αγαπώ! Προσπαθώ να περνάω όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μαζί με τους αγαπημένους μου!

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Μπα, η υπεραισιοδοξία καλύτερα.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Κάνω αμέτρητες έρευνες για 3 διαφορετικά βιβλία, γράφω και προσπαθώ να τελειώσω το επόμενο βιβλίο και όταν βρίσκω λίγο χρόνο ζωγραφίζω.

Τι δεν θα θέλατε να κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Την αγάπη μου!

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Η Παριζιάνα και μετά το Μια ελληνίδα στο χαρέμι!!!

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένα ροζάριο που αγόρασα μαζί με την αδερφή μου στη Ρώμη. Είναι το μόνο αντικείμενο που μπορεί να μου θυμίζει εκείνο το ταξίδι αφού όλες οι φωτογραφίες μας χάθηκαν.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Αγαπημένη/ε μου!

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Δεν έχω ιδέα. Δεν εμπιστεύομαι ούτε την καλημέρα που λέει ένας δημοσιογράφος. Δούλεψα σε μεγάλα κανάλια, δέκα χρόνια περίπου, είδα με τα μάτια μου βουλευτές να παρακαλάνε τους παρουσιαστές τραβώντας τους από το χέρι και άκουσα με τα αυτιά μου πως κατασκευάζονται οι ειδήσεις.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Η εξουσία κατά τη γνώμη μου είναι ανίκανη να στηρίξει οτιδήποτε. Η όποια μορφή τέχνης δεν έχει ανάγκη κανέναν, δε φιμώνεται, ο καλλιτέχνης δε φοβάται γιατί είναι ελεύθερος.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε γίνεται γιατί δεν έχει την ικανότητα να ηγηθεί.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Οποιονδήποτε, δεν εφαρμόζεται κανένας.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Την αχαριστία.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Οποιοδήποτε πτηνό για να βλέπω τον κόσμο από ψηλά και να χάνομαι στην απεραντοσύνη του ουρανού.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Βέβαια, εγώ ονειρεύομαι κάθε μέρα, όλη μέρα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Μη φοβάσαι κανέναν και τίποτα, το μέλλον σου ανήκει. Και μη βιάζεσαι να μεγαλώσεις. Και μη δοκιμάσεις τσιγάρο, μου πήρε είκοσι χρόνια να το κόψω.



Ο Χρήστος Ε. Αναστασόπουλος είναι Έλληνας συγγραφέας και σχεδιαστής μόδας. Γεννήθηκε στην Αθήνα την 1η Μαρτίου 1977, και ολοκλήρωσε την δευτεροβάθμια εκπαίδευσή στο Ελληνικό.
Αμέσως μετά την στρατιωτική θητεία, φοίτησε στη Σχολή Βελουδάκη. Το 1999 ξεκίνησε να εργάζεται ως στυλίστας στο περιοδικό «Είναι» και στο Mega Channel.
Συνεργάστηκε στα σήριαλ «Ύστερα ήρθαν οι μέλλισες», «Τα φτερά του έρωτα», «Αλίκη», «Το Κλειδί».
Από το 2003 μέχρι το 2007 συνεργάστηκε με το βεστιάριο «Τα ρούχα του βασιλιά», το Star Channel και τον ANT1 στις εκπομπές «Fame story» και «Ελλάδα έχεις ταλέντο» όπου ξεκίνησε να δημιουργεί ρούχα για την Ματθίλδη Μαγγίρα.
Μετά το τέλος της εκπομπής του Mega Channel «So you thing you can dance» ξεκίνησε να δημιουργεί προσωπικές collection και να ολοκληρώνει τα πρώτα του μυθιστορήματα.
Μιλάει αγγλικά, και ιαπωνικά. Το 2009 πρόσφερε ένα μοναδικό Little Black Dress στην νικήτρια του διαγωνισμού Stylewach.
Από τις εκδόσεις bookstars κυκλοφορούν τα παρακάτω μυθιστορήματα: Ο κλειδούχος και ο γιος του φεγγαριού, 3 (τρία) και Καλοκαίρι - Η πτώση του αόρατου πέπλου.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ & τον Παύλο Ανδριά)