Η MIΣΚΟ μπορεί να πήρε το όνομά της από τα αρχικά
των δύο ιδρυτών της (Μιχαηλίδης και Κωνσταντίνης), αλλά στα 86 χρόνια που
πέρασαν από τότε, το όνομα της σημαίνει πια κάτι άλλο. Σημαίνει Ελλάδα…
Όλα ξεκίνησαν το 1927 στον Πειραιά, όταν δυο
πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης,
άνοιξαν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. Το 1953 η εταιρεία πέρασε στα χέρια
του Ελευθέριου Μαντζίκα, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του οποίου τα
ζυμαρικά MISKO έγιναν τα ελληνικά ζυμαρικά που έθρεψαν γενιές και γενιές
Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Σήμερα, 9 στους 10 Έλληνες
καταναλώνουν κάθε χρόνο τα προϊόντα της!
Ίσως ο πιο σημαντικός σταθμός στην ιστορία της εταιρείας να είναι η περίφημη διαφήμισή της με τον Ακάκιο. Ο καλόγερος, που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του, πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.
Ίσως ο πιο σημαντικός σταθμός στην ιστορία της εταιρείας να είναι η περίφημη διαφήμισή της με τον Ακάκιο. Ο καλόγερος, που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του, πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.
Δεν ήταν, βέβαια, ο μόνος λόγος. Η επιτυχία της
MISKOοφείλεται σε ένα μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών: ιστορία, τεχνογνωσία,
ποιότητα πρώτων υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και…
αγάπη για την Ελλάδα.
Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές κλπ).
Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, από τα πιο σύγχρονα και μεγαλύτερα της Ευρώπης, που παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο (αντιστοιχούν σε 550.000.000 πιάτα)!
Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές κλπ).
Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, από τα πιο σύγχρονα και μεγαλύτερα της Ευρώπης, που παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο (αντιστοιχούν σε 550.000.000 πιάτα)!
MISKO όμως σημαίνει Ελλάδα για έναν ακόμη λόγο: Η
MISKO στηρίζει την ελληνική αγροτική παραγωγή. Συνεργάζεται με περισσότερους
από 5.000 Έλληνες παραγωγούς. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται
αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000
στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους η MISKO έχει μακροχρόνια
συνεργασία.
Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς (η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε 35 χώρες), η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ελληνικής ταυτότητάς τους.
Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς (η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε 35 χώρες), η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ελληνικής ταυτότητάς τους.
Επί 86 χρόνια η MISKO με κάθε τρόπο σημαίνει
Ελλάδα. Από τον σπόρο στο χωράφι, μέχρι τα χαμόγελα πάνω από το οικογενειακό
τραπέζι… (sarotiko)