Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Γιώργος Γιαννόπουλος: «Μεγάλωνα σε ένα χωριό ως o αδερφός της ανάπηρης»



Πρόσφατα ο Γιώργος Γιαννόπουλος, ο οποίος για μια...
ακόμη τηλεοπτική σεζόν μας κρατά συντροφιά μέσα από την επιτυχημένη σειρά του Alpha To σόι σου, αποκάλυψε πως «έχασε» την αδερφή του, η οποία έπασχε από σύνδρομο Down.
«Είμαστε πέντε αγαπημένα αδέρφια που εισέπραξαν πολλή αγάπη από τους γονείς τους. Έχω μοναδικές εικόνες και μυρωδιές της παιδικής μου ηλικίας. Το ότι δεν έκανα δική μου οικογένεια, και το λέω για πρώτη φορά, ήταν ότι η μεγάλη μας αδερφή γεννήθηκε με σύνδρομο down. Ίσως να ήταν ο ανασταλτικός παράγων και ένας εσωτερικός φόβος στο να μην παντρευτεί κανένας μας εκτός από τον έναν αδερφό μου που έφερε στον κόσμο δυο παιδιά υγιέστατα. Οι υπόλοιποι φοβόμασταν μη μας ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στην οικογένεια. Ακόμα και τώρα το ψάχνω πριν γίνω πατέρας. Μεγάλωνα σε ένα χωριό ως ο αδερφός της ανάπηρης. Εν τούτοις εγώ το μειονέκτημα το έκανα πλεονέκτημα! Πέρασα όλα μου τα χρόνια μαζί της χωρίς κανένα πρόβλημα», ανέφερε ο Γιώργος Γιαννόπουλος στο Full Life… (gossip-tv.gr)