Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Άγριες Μέλισσες: Ο Προύσαλης στέλνει μία Σταμίρη στη φυλακή…



Ο Ηθοποιός Γιώργος Σουξές που παίζει στις Άγριες Μέλισσες...
τον ρόλο του «Προύσαλη» παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό 7 Μέρες TV.
Μάλιστα μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα όσα θα συμβούν στη συνέχεια της σειράς.

Ακολουθεί η συνέντευξη:

Όσον αφορά στις «Άγριες μέλισσες», ποια ενημέρωση έχετε για τα γυρίσματα;
Σενάρια καινούργια δεν παίρνουμε, γιατί είχαμε ως ιστορία αρκετά σενάρια μπροστά, τα οποία δεν προλάβαμε να γυρίσουμε. Η τελευταία ενημέρωση που έχουμε είναι ότι θα αρχίσουμε στις 4 Μαΐου ή στις 11 προσεκτικά τα γυρίσματα. Εφόσον, βέβαια, δεν υπάρξει κάποια μεγαλύτερη καταστροφή. Θα ξεκινήσουμε με όλα τα προστατευτικά μέτρα δειλά δειλά τα γυρίσματά μας.

Γνωρίζετε αν κάποια πράγματα θα συμπυκνωθούν στο σενάριο;
Δεν νομίζω ότι θα συμπυκνωθούν πράγματα. ωστόσο, επειδή έχει χαθεί ένας αριθμός επεισοδίων θα διαφοροποιηθεί η ιστορία. Αυτό είναι μια πληροφορία που έμαθα πρόσφατα από συνάδελφο.

Αυτό γίνεται επειδή ορισμένοι ηθοποιοί, όπως ο κύριος Στάνκογλου, έχουν δηλώσει πως δεν θα είναι στην επόμενη σεζόν;
Αυτό θα γινόταν αν γυρίζαμε και τα 150 επεισόδια της τωρινής σεζόν. Επειδή δεν θα γυριστούν αυτά, θεωρώ ότι ορισμένα από τα επεισόδια θα προβληθούν στην επόμενη σεζόν. Θεωρώ πως ο κύριος Στάνκογλου ενδεχομένως να είναι και μέχρι τον Οκτώβριο-Δεκέμβριο. Δεν πρόκειται δηλαδή να κοπούν πράγματα από τη σειρά, οι τηλεθεατές θα δουν την ιστορία όπως είναι, απλώς θα αναγκαστούμε να κάνουμε ένα λίγο διαφορετικό τέλος για τώρα.

Οι «Άγριες μέλισσες» είναι μια σειρά που, πέρα από τους βασικούς πρωταγωνιστές, βλέπουμε να αναπτύσσονται και οι υπόλοιποι χαρακτήρες. Κάτι το οποίο συμβαίνει και με τον ήρωα σας.
Όσον αφορά στον δικό μου ρόλο, δεν νομίζω ότι θα έχω κάποια προσωπική ιστορία. Υποχρεωτικά όμως λόγω των γεγονότων μέσα στο χωριό πρέπει να λαμβάνω θέση για αυτό και βρίσκομαι περισσότερο μέσα στην ιστορία. Ακόμα, η δική μου προσωπική ιστορία, εκτός από αυτήν τη σχέση που έχω με τη μητέρα μου, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει κάποιος έρωτας ή κάτι άλλο προσωπικό. Όταν, όμως, εμφανίζονται παρανομίες, πρέπει να πάρω θέση.

Ακούγεται ότι θα υπάρξει κάποιο ερωτικό μπλέξιμο ανάμεσα στον Προύσαλη και στη Ρίζω.
Το έχω ακούσει κι εγώ πάρα πολλές φορές. Σε πρώτη φάση επειδή εγώ ως Προύσαλης είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν μπορώ τις φωνές, μου φτάνουν οι φωνές της μάνας μου. Δεν θέλω να είναι στερεοφωνικές και από τη μια και από την άλλη! (γέλιο). Επειδή η Ρίζω είναι πολύ καπάτσα γυναίκα, έμπορος, μπερδεύεται με όλα, είναι και γιατρός και ξεματιάστρα, πολύ φοβάμαι ότι στο τέλος θα τον φέρει βόλτα! (γέλιο). Αν και πιστεύω ότι θα ήθελε μια πιο ρομαντική σχέση.

Βάσει περιλήψεων, έχουμε μάθει ότι εντοπίζει το φορτηγάκι του Μελέτη, αλλά δεν βρίσκει μέσα τη μάρτυρα και φτάνει στα όριά του.
Ναι, αυτές οι σκηνές δεν έχουν ακόμα γυριστεί, αλλά σεναριακά έτσι είναι. Όλοι οι άνθρωποι κάποια στιγμή φτάνουν στα όριά τους. Ο Προύσαλης είναι ένας ήρεμος άνθρωπος, θέλει να πηγαίνει με το δίκιο, να τους επαναφέρει στην τάξη. Κάποια στιγμή, όταν βλέπει ότι τον κοροϊδεύουν μπροστά στη μούρη του, μπορεί και να σηκώσει το χέρι του. Δεν το κάνει όμως επειδή έτσι είναι ως χαρακτήρας, θα ξεφύγει. Να λάβουμε υπ’ όψιν μας ότι γεννήθηκε σε αυτό το χωριό, έχει μεγαλώσει με τους υπόλοιπους, έχει παίξει ως παιδί μαζί τους. Δεν μπορεί να γίνει βάναυσος απέναντί τους, όμως, κάποιες φορές και μεταξύ αδελφών μπορεί να συμβεί ένας ξυλοδαρμός!

Δεν νιώθει όμως το ίδιο και για τον Κυπραίο.
Τον Κυπραίο τον υποπτεύεται πάρα πολύ, γιατί δεν είναι ένας απλός αγρότης ο οποίος ήρθε στο χωριό προκειμένου να δουλέψει στα κτήματα. Αυτός περιφέρεται από εδώ κι από εκεί και παριστάνει τον αγρότη. Του κινεί συνεχώς υποψίες, δεν τον εμπιστεύεται καθόλου.

Δεν έχει καταφέρει, όμως, και να βρει κάποια απόδειξη εναντίον του.
Αυτό είναι και το πρόβλημα. Εμφανίζεται η μητέρα μου και λέει «αυτός το έκανε». Ναι, το ξέρουμε, εκείνος ωστόσο αντιπροσωπεύει το νόμο και πρέπει να έχει στοιχεία για να μπορέσει να στείλει κάποιον στο δικαστήριο. Δεν είναι χαζός ο άνθρωπος, αλλά απαιτούνται στοιχεία.

Ο Νέστορας θα τον βοηθήσει σ’ αυτό;
Προσπαθεί και θα τον βοηθήσει σε κάποια πράγματα. Καθώς ο Νέστορας έχει και φιλία με την Ανέτ, αυτό του δίνει πρόσβαση σε κάποιους χώρους που ο Προύσαλης δεν θα την είχε το ίδιο εύκολα. Μην ξεχνάμε όμως ότι και ο Νέστορας είναι ένας άνθρωπος που έχασε το γιο του και αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε ένα γονέα.

Υπάρχει περίπτωση, εξαιτίας αυτού, ο Νέστορας να επιδιώξει να πάρει το νόμο στα χέρια του και οι δύο τους να βρεθούν αντιμέτωποι;
Μπορεί να υπάρχει μια τέτοια πιθανότητα, αλλά νομίζω ότι θα επανέλθουν στην κανονικότητα, γιατί είναι δύο άνθρωποι οι οποίοι συνεννοούνται απολύτως, με την έννοια ότι είναι και οι δύο καλόκαρδοι. Έχουν υπηρετήσει σε στρατιωτικά σώματα και γνωρίζουν τι πάει να πει πειθαρχία και πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ο ένας στον άλλον.

Η μάρτυρας που έχει εξαφανιστεί θα καταφέρει να φτάσει στο δικαστήριο;
Ξέρουμε πως την είχε ο Προύσαλης στο σπίτι του για να την προστατεύει. Εκείνη κάποια στιγμή θέλησε να πάει στο σπίτι της για να πάρει κάτι που ξέχασε, ένα σταυρουδάκι το οποίο πιστεύει ότι την προστατεύει. Τότε, λοιπόν, του την αρπάζουν, αλλά κατόπιν δεν γνωρίζω πώς θα εξελιχθεί.

Τι θα γίνει με τη μητέρα του Προύσαλη;
Δεν γνωρίζω κάτι για αυτό. Επειδή όμως άκουσα ότι ο δεύτερος κύκλος θα είναι για όλους τους ήρωες πέντε χρόνια μετά, θα τους δούμε, λοιπόν, όλους πέντε χρόνια αργότερα, οπότε είναι πολύ πιθανό η μητέρα του Προύσαλη να μη βρίσκεται πλέον στη ζωή.

Το βασικό έγκλημα που έχει γίνει στο χωριό θα αποκαλυφθεί;
Πιστεύω ότι όλα εδώ πληρώνονται και κάποια από τις τρεις αδελφές οπωσδήποτε θα πάει φυλακή. Δεν γίνεται να μην πάει!

Από όλους αυτούς τους ανθρώπους που συνεργάζεστε στη σειρά, υπάρχει κάποιος που να σας έχει λείψει περισσότερο;
Όλοι μου έχουν λείψει. Με τον καθένα έχω μια μικρή, ιδιαίτερη σχέση. Δεν είναι κάποιος φίλος μου, με την έννοια ότι είμαι περίεργος άνθρωπος και δεν έχω φίλους από το χώρο του θεάτρου. Οι φίλοι μου είναι λιγοστοί και έξω από το χώρο. Με όλους τους συναδέλφους έχω κάποια στιγμή που θα αναπολήσω κάτι, όλοι μου έχουν λείψει. Αλλά ίσως φανεί περίεργο αυτό που θα πω. Μου λείπει η Μαρία Κίτσου, γιατί την εκτιμώ πολύ και ως θεατράνθρωπο και παρόλο που δεν έχουμε πολλές σκηνές μαζί, θα καθίσω να την παρακολουθήσω απ’ έξω. Βλέπω τις πολλές μεταλλάξεις της και με συγκλονίζει. Ελπίζω να αισθάνεται κι αυτή το ίδιο! (γέλιο). Όχι ότι οι υπόλοιποι δεν είναι καλοί, απλώς η Μαρία έχει κάτι μαγικό πάνω της… (thepressroom.gr)