Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Η Αναστασία Κορινθίου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Με το χαμόγελο και την απλότητα που τη διακρίνει, η Αναστασία ήρθε...
ένα απόγευμα στην αυλή μας γεμάτη όρεξη για κουβέντα, αλλά και διάθεση να πούμε αλήθειες… δίχως μισόλογα και λακωνικές απαντήσεις.  

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
H μυρωδιά της σάκας μου! Η αθωότητα που κρυβόταν στην πονηριά της κοπάνας!

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ήταν ο Τομ Σώγιερ και ο Πήτερ Παν (ακόμα είναι).

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Φυσικά… σε κάθε χάρτινο ήρωα μου είναι κρυμμένα η ψυχή μου, τα όνειρα μου, οι φόβοι μου, τα λάθη και τα πάθη μου!

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Το πείσμα μου να… επιβιώνω! Να νικώ τους όποιους δαίμονες μου για να συναντώ τους άγγελους-φύλακες μου!

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Το πείσμα μου και… πάλι! Κουτουλάω σαν γνήσιος Κριός με ωροσκόπο Κριό!

Την μοίρα, την θεωρείτε γραφιά της ζωής σας;
Την μοίρα μας την γράφουμε με μολύβι και σβήνουμε με γόμα όποτε θέλουμε να παρέμβουμε στο σενάριο σαν κακομαθημένοι πρωταγωνιστές και όχι… κακοπληρωμένοι μίζεροι, γκρινιάρηδες κομπάρσοι!

Πως εκδηλώνετε την αγάπη σας;
Με αγκαλιές και χαμόγελα, με γράμματα, sms, τραγούδια!

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Μόνο αυτή υπάρχει δίπλα στην λέξη ΑΓΑΠΗ

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Γράφω ένα βιβλίο μαζί με την ξαδέλφη μου ηθοποιό Μαρία Κορινθίου και τα κείμενα μιας μουσικοχορευτικής παράστασης!

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύετε ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
Ελληνική… Νομίζω το ΑΝ του Παπακαλιάτη! Τα τραγούδια του είναι μόνιμοι σύντροφοι και συμβουλάτορες μου!

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Η φεγγαρόπετρα μου!

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
«Κολυμπααααμε, κολυμπάααααμε» Από τον Νεμο και την Ντόρυ! Πάντα ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίζουμε να …κολυμπάμε κόντρα στο ρεύμα!

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Χωρίς… μέλλον;

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Η τέχνη είναι επανάσταση! Εμείς οφείλουμε να το θυμηθούμε!

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Κουράστηκε… απογοητεύτηκε και παραιτήθηκε! Λαχτάρησε μια αλλαγή και έμεινε στα ίδια. Έμεινε ίδιος και αυτός, χωρίς μεγάλα όνειρα πια να υπηρετεί, μόνο μικρά συμφέροντα!

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Χαμογελάστε στον διπλανό σας, δώστε του ένα χέρι βοήθειας! ΟΛΟΙ μαζί μπορούμε να κάνουμε την διαφορά!

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Γάτα!

Πιστεύετε στα όνειρα;
Στα… όνειρα που κάνουμε ξύπνιοι ΝΑΙ!

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Μείνε παιδί για πάντα!



Η Αναστασία Κορινθίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971, όπου ζει πια μόνιμα μετά από 26 θαλασσινά χρόνια στη Ρόδο, που θα κουβαλά μέσα της για πάντα.
Δουλειά της είναι να κάνει τον κόσμο να χαμογελά, μέσα από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση όπου εργάζεται.
Ανασαίνει για να δημιουργεί και το αποδεικνύει έμπρακτα μέσα από τις πολιτιστικές της δράσεις και τη διοργάνωση πρωτότυπων εκδηλώσεων που αναλαμβάνει, με αφορμή πάντα μορφές τέχνης.
Έχει βραβευτεί από την Ακαδημία Γραμμάτων και Τεχνών στα Τίρανα, το Ends Foundation, τον Σύλλογο Γυναικών Νέου Ικονίου, την Unesco και τον ΠΟΔΡ.
Σημαντικότερο βραβείο θεωρεί την αγάπη του κόσμου. Έχει γράψει το παιδικό μιούζικαλ “Παραμυθοσαλάτα, Φίνος το δελφινάκι”, ενώ στίχοι της έχουν μελοποιηθεί από τους Α. Παπαντωνίου, Χ. Ανθούλα,  Γρηγόρη Πετράκο.
Το βιβλίο της “Για την καρδιά ενός αγγέλου” μεταφέρθηκε τηλεοπτικά από τον Στράτο Μαρκίδη και κέρδισε το 2015 τον τίτλο της  καλύτερης σειράς που βασίστηκε σε βιβλίο με αφορμή τα 25 χρόνια ιδιωτικής τηλεόρασης.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)