Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Η Μάιρα Ψιλοπούλου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Αφήνοντας για λίγο τις εθελοντικές δραστηριότητες της ημέρας και τις μουσικές πίστες της νύχτας, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Μάιρα, ήρθε στην αυλή μας για να κάνουμε ένα ταξίδι στον κόσμο των αναμνήσεων…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Αυτό που έχει λείψει από τα παιδικά μου χρόνια είναι ότι ως παιδί και εγώ ήμουν ανέμελη και ξέγνοιαστη από τα προβλήματα

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο αγαπημένος ήρωας ήταν όσο περίεργο και αν ακούγετε ήταν ο Μπάτμαν

Τι είναι για εσάς οι φίλοι;
Για εμένα οι φίλοι ήταν κάτι πολύ σημαντικό αλλά δυστυχώς διαπίστωσα ότι μόνο η παιδικές φιλίες είναι αυθεντικές δίχως συμφέροντα

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Ναι το έχω κάνει επανειλημμένα στην ζωή μου να συγχωρώ ανθρώπους που με έχουν πικράνει και αυτό γιατί και εγώ ως άνθρωπος έχω και εγώ πικράνει

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Ότι είμαι φιλότιμη και αγαπώ την ζωή και τους ανθρώπους

Τι είναι για εσάς η δυστυχία;
Μμμ!! Δυστυχία για εμένα είναι η πείνα και οι αρρώστιες

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Ότι είμαι παρορμητική και νευρική

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Τίποτα !!! Έχω μάθει να στην ζωή μου να κοιτάω να πορεύομαι με ότι μου δίνει η ζωή

Τι είναι για εσάς η ευτυχία;
Η οικογένεια

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Ως συνήθως με μια μεγάλη αγκαλιά και ναζάκια

Έχετε προδώσει ποτέ την εμπιστοσύνη του άλλου;
Ναι βέβαια δυστυχώς

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι;
Ναι για παρά πολλά , και προσπαθώ να μην τα επαναλαμβάνω

Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια;  
Η αγάπη για ζωή

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Ναι βέβαια πάντα δίχως αισιοδοξία δεν κάνουμε τίποτα και ιδίως αυτήν την περίοδο που έχουν ανατραπεί όλα στη ζωή μας

Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα;
Αυτήν την περίοδο με την κρίση που περνάμε όλοι το συναίσθημα που μου δημιουργεί είναι οργή, πίκρα, αλλά και πείσμα

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Ασχολούμαι με το τραγούδι και βρίσκομαι στον ΡΟΔΟΝ fx live

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Τις αναμνήσεις μου από τον μπαμπά μου

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει;
Θα έγραφα ένα βιβλίο με τίτλο «Να ήμουν για μια μέρα Θεός»

Σε ποια ταινία θα θέλατε να ήσασταν πρωταγωνιστής;
Ως ηθοποιός που είμαι θα ήθελα να πρωταγωνιστούσα στην ταινία «Το τελευταίο μου καλοκαίρι»,  τέλεια ελληνική ταινία με μουσική που όσες φορές την δω, κλαίω

Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Είναι πολλά τα τραγούδια που μου αρέσουν

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Μμμμμ το γούρι μου είναι μια πετρούλα με το χρώμα του ζωδίου μου

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Η ατάκα που λέω συνεχόμενα είναι «…δεν υπάρχει»

Πως φαντάζεστε τον κόσμο από ψηλά;
Φαντάζομαι τον κόσμο από ψηλά ότι πόσο μικροί είμαστε σαν μυρμήγκια

Ποιο υπουργείο θα θέλατε να αναλάβετε και για ποιο λόγο;
Θα ήθελα το υπουργείο υγείας για να βοηθούσα τον κόσμο που έχει προβλήματα υγείας

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Να έβαζαν σε εφαρμογή τον νομό περί προδοσίας από όλους αυτούς που καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα και να χαριστούν όλα τα χρέη προς τις τράπεζες

Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν; Κανένας από όλους αυτούς που είναι τώρα στην πολιτική.  Δεν αξίζουν ούτε για καρτούν διότι τα καρτούν μας δίνουν και λίγο γέλιο…  Ενώ αυτοί μόνο δυστυχία!!!

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Το φθόνο

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Θα ήθελα να με έκαναν δελφίνι

Πιστεύετε στα όνειρα;
Ναι πιστεύω

Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο;
Λίγο μουσική, λίγο fb…  χαλαρώνω και κοιμάμαι

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Ότι η ζωή είναι όλη δική του και να την ζήσει και να τα κάνει όλααααα εκτός από ναρκωτικά




Αποφοίτησε από την θεατρική σχολή «ΡΑΜΠΑ» των Αρζόγλου και  Μπέζου (1999-2003) ενώ η αγάπη και το πάθος της για το τραγούδι την οδήγησαν στη Σχολή “Vocal ‘s Art” του Άρη Σουβατζή όπου και παρακολούθησε μαθήματα φωνητικής .
Συμμετείχε σε σίριαλ και τηλεοπτικές εκπομπές:
Συμμετοχή στο σήριαλ του MEGA «ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ» με σκηνοθέτη την ΣΙΣΣΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ (ρόλος: μια φίλη του Δημήτρη Κουρούμπελη)
Συμμετοχή στη σειρά του ΑΝΤ1 «Η ΑΓΑΠΗ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ» του σκηνοθέτη ΜΑΝΟΥΣΟΥ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ (ρόλος: γραμματέας)
Συμμετοχή στη σειρά του MEGA «ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ» με σκηνοθέτη την ΡΕΝΑ ΕΣΚΕΝΑΖΗ
Συμμετοχή στο σήριαλ της ΕΡΤ1 «ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΓΙΟΣ» με τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ, σκηνοθέτη την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ (ρόλος: μπαργούμαν)
Συμμετοχή στο σήριαλ του ΑΝΤ1 «ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ» με σκηνοθέτη τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (ρόλος: μια φίλη του Κωνσταντίνου)
Βασικός ρόλος αισθητικού και douplaz στο σήριαλ του ALPHA «ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ» με σκηνοθέτη τον ΚΩΣΤΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ (ρόλοι: αισθητικός, δίδυμη αδελφή της Γωγώς).
Συμμετοχή στη σειρά του MEGA “ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ” με σκηνοθέτη τον
Βασίλη Θωμόπουλο (Στο ρόλο της τραγουδίστριας).
Συμμετοχή στη σειρά του MEGA “Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ” με σκηνοθέτη τον
Αλέξανδρο Πανταζούδη (Στο ρόλο της φίλης του Κώστα Κόχλα). κ.α
Τέλος, σημαντικές συνεργασίες έχει κάνει με τους  Γ. Ζουγανέλη, Σ. Μπουλά, Σταμάτη Κόκκοτα, Λίτσα Γιαγκούση, Χάρη Κωστόπουλο, Θέμη Αδαμαντίδη, Έλενα Καρουσάκη, Εύα Μπάιλα, Σαμπρίνα, Χάρη Ακριτίδη, Ίνα Λαζοπούλου, και πλήθος άλλους.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)