Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Ήθελα να αλλάξω τον κόσμο!! Αξίζει να το διαβάσετε…


Όταν ήμουν νέος, ήθελα να αλλάξω τον κόσμο.
Διαπίστωσα ότι ήταν δύσκολο να αλλάξω τον κόσμο, γι 'αυτό προσπάθησα να αλλάξω…

το έθνος μου.
Όταν ανακάλυψα ότι δεν θα μπορούσα να αλλάξω το έθνος, άρχισα να επικεντρώνω το ενδιαφέρον μου στην πόλη μου. Δεν κατάφερα όμως να την αλλάξω.
Έτσι ως ώριμος άνδρας πλέον, προσπάθησα να αλλάξω την οικογένειά μου.
Τώρα, ως γέρος, αντιλαμβάνομαι, ότι το μόνο πράγμα που μπορεί να αλλάξει κάποιος είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Και συνειδητοποιώ ξαφνικά, ότι αν πριν από καιρό είχα αλλάξει εγώ, αυτό θα μπορούσε να είχε κάποιο αντίκτυπο στην οικογένειά μου. Η οικογένειά μου και εγώ θα μπορούσαμε να έχουμε αντίκτυπο στην πόλη μας. Ο αντίκτυπος των συμπολιτών μας θα μπορούσε να αλλάξει το έθνος και έτσι θα μπορούσαμε πράγματι να αλλάξουμε τον κόσμο.


Αγνώστου μοναχού γύρω στο 1100 μ.Χ. (ergasiaka)