Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Κουδουνίστρες τύπου elephant boy

Παραμονή της 48 ωρης και τα κορίτσια έχουν κάθε λόγο να βρίζουν ότι μυρίζει εξουσία!
ΧΑΪΔΩ: Άσε με φιλενάδα, γιατί κοντεύω να σκάσω, με όλες τις αρλούμπες που ακούω, τις καλτσοδέτες μου μέσα!
ΚΡΥΣΤΑΛΙΑ: Και εγώ μαζί σου αγάπη μου. Ακούς εκεί! Να βγαίνει ο elephant boy και να μας απειλεί ότι θα βγουν τα τανκς αν γυρίσουμε στη δραχμή! Ποιος νομίζει ότι είναι;
ΧΑΪΔΩ:  Ο αντιπρόεδρος μωρή, που τρώει ότι βρει και μας γράφει στα…  άντε μη βρωμίσω το στόμα μου!
ΑΜΑΛΙΑ: Και εγώ η βαμμένη Πασοκτζού αγάπη μου μέχρι χθες, αηδίασα. Δεν τους  άκουσες που έκαναν κουβέντα πάλι για συνεταιρισμούς και παραγωγικές τάξεις; Ποιο τούβλο το ξεστόμισε, δεν το θυμάμαι. Το μόνο που ξέρω είναι ότι μας πουλάνε και από πάνω θέλουν και να μας μαρκαλάνε!
ΑΓΛΑΪΤΣΑ:  Ξέρεις ότι μου ζητάει να μου φορέσει καπέλο στο δάνειο που είχα πάρει για να σουλουπώσω τη χαμοκέλα για να μείνω, τώρα που παντρεύτηκαν τα παιδία, ενώ κάθε μέρα τρέχω στα νοσοκομεία με την αρρώστια μου;
  ΧΑΪΔΩ:  Αυτό λες; Η σύνταξη του Θανάση, δε μας φτάνει πλέον ούτε για να πάρουμε πάνες ακράτειας και πάει το κατοστάρι για την τουαλέτα, σύννεφο.
 ΑΓΛΑΪΤΣΑ:   Μωρή για το παλιοντάτσουν, μου ζητάει να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας, λες και έχω πόρσε…
 ΚΡΥΣΤΑΛΙΑ:  Άσε με, άσε με. Μα είναι δυνατόν να βγαίνει ο ακατανόμαστος και να λέει ότι είναι επιτυχία που έδωσε συνέντευξη σε ισπανική εφημερίδα;
ΑΓΛΑΪΤΣΑ:  Τέλος αγάπη μου. Περιμένω να δω αυτούς που είπαν ότι δεν θα ψηφίσουν, πόσο φιλότιμο έχουν και  δεν είναι κουδουνίστρες…

Το magazine της Κατίνας