Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Καναπές και κακάο


Χειμώνιασε τελικά αν και δεν το πιστεύαμε, λέγαμε...
θα πάει καλοκαιρία μέχρι τον Νοέμβρη αλλά πού...
Τέλος πάντων τώρα πια γυρνάμε από την δουλειά και θέλουμε καναπέ και χουχούλιασμα, σήμερα ειδικά πού το αγόρι μου γιορτάζει, «…να σε χαίρομαι αγάπη μου»!
Έτσι αποφάσισα να κάνω τρυφερά ζεστή έκπληξη στον αγαπημένο μου.
«Καλημέρα Νατάσα μου τί κάνετε?»
«Ευτυχία μου να τον χαίρεσαι, χρόνια του πολλά και καλά! Καλημέρα να’ χουμε»
«Ευχαριστώ καλή μου… Είσαι να ετοιμάσουμε ένα πάρτυ έκπληξη στο μωρό μου?»
«Εννοείται, τί έχεις κατά νου?»
«Τίποτα σπουδαίο καναπέ και κακάο…»
«Ώπα μού αρέσει ή ιδέα, τί εννοείς?»
«Άκου...»
Αφού κανονίσαμε τα πάντα πήρα ένα τηλέφωνο τον Δημήτρη να μάθω τί ώρα θα’ ρθει…
«Αγάπη πνίγομαι δεν ξέρω τί ώρα θα τελειώσω… Να σε πάρω τότε να πάμε για φαγητό κάπου όμορφα?»
«Όχι καλέ μου θα φτιάξω κάτι σπίτι χαλαρά…»
«Ακόμη καλύτερα να χαλαρώσουμε μ’ ένα μπουκάλι κρασί και μετά να κάψουμε τα στρώματα»
Γέλασα και έκλεισα…
Εννοείται πώς θα τα κάψουμε μωρό μου, σκέφθηκα.
Τα παιδιά ήρθαν στις επτά και όλα ήταν έτοιμα, στις επτά και μισή γύρισε το κλειδί στη πόρτα και τα φώτα σβηστά...
«Ευτυχία…»
«Έκπληξη μωρό μου χρόνια πολλά!»
Γύρω από τον καναπέ έξι αγαπημένοι φίλοι, κεριά, κουβερτούλες, γλυκάκια, κακάο ν’ αχνίζει και επιτραπέζια
«Είσαι υπέροχη, καταπληκτικό…»
«Είδες κάτι χαλαρό»
«Καί μετά...» λέει γελώντας με σημασία.
«Μετά μωρό μου αρχίζει το καλό…» και του δείχνω τι φοράω από μέσα...τρελάθηκε!
Τελικά περάσαμε φανταστικά και όσο για μετά...

Χρόνια πολλά σε όλους με καναπέ και κακάο!!!